Hallo,
Mijn twee kleintjes zijn al geruime tijd ingebakerd in de puckababy. Op zich gaat dit redelijk goed. Inmiddels zijn ze drie maanden en zouden ze uit de puckababy piep “moeten”, maar ze passen er nog makkelijk in.
Inmiddels zou ik ook graag willen dat ze op de normale manier zouden slapen en heb ik eigenlijk niet zo’n zin om straks twee dure puckababy mini’s te moeten kopen (de opvolger van de piep).
Heeft iemand tips hoe ik het gebruik van de puckababy af kan bouwen??
Coen is het volgens mij soms helemaal zat in dat ding, zit maar te wringen en te kronkelen. Ik heb hem hierdoor al eens in een slaapzakje gedaan waarbij ik maar 1 armpje door het armsgat heb gedaan en de ander gewoon tegen zijn lijfje bleef. Ik weet alleen niet of dit de methode is. De eerste keer dat ik dit deed viel hij wel in slaap, de tweede keer was het drama. Coen is wel een enorme maaier.
Bij het KDV slapen ze wel gewoon in een slaapzakje, maar daar blijkt dat ze dus een stuk minder/korter slapen dan thuis en daar is natuurlijk meer tijd om ze in slaap te wiegen oid (in ieder geval meer leidsters om de kids samen te troosten… hihi)
Bij Evie weet ik nog niet hoe dit gaat, die slaapt erg lekker in haar puckababy.
Tips erg welkom!!
Greetzzz,
mama van Coen en Evie