Wie gebruikt er nog meer een puckababy of heeft gebruikt?
Mijn vraag is eigenlijk hoe gaan jullie dat afbouwen of hoe hebben jullie dat gedaan ?
Het lijkt mij erg lastig !
Wie heeft er tips en ervaringen?
Mijn zoon Roy is nu 4,5 maand oud!
Afbouwen puckababy
Hoi wij hebben een pacco gebruikt. (ook een inbakerdoek)
We zijn begonnen met vervangen naar een slaapzakje eerst de nachten, toen dit goed ging ook de dagslaapjes.
Maar er zijn vee lverschilllende manieren, gewoon proberen.
Groetjes, MamaMartine
Hallo!
Ik heb een puckababy aangeschaft voor mijn kleine om af te bouwen.
Ik heb er een gekocht voor 3-6 maanden. Hier zitten ritsjes in aan de zijkanten. Ik oefen nu eerst met zn rechterarmpje eruit en de linker nog in de puchababy en zo om en om om het af te bouwen. In de nacht doe ik ze er allebei nog in net zolang hij er overdag aan gewend is.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Groetjes,
Eef
Hallo,
Wij hebben idd ook een puckababy gebruikt. Wij hadden idd ook een pucka met ritsjes aan te zijkanten. Overdag lag onze dochter wel met de armen “vast”. Overdag sliep zij minder vast…dus ook snel weer wakker. Voor haar rust lag ze dan dus er helemaal in. s’ avonds deed ik de ritsjes los zodat ze de armen er wel uit kon krijgen. Zij sliep/slaapt s’nachts veel vaster. In de loop van de week ging dit steeds beter. De eerste keer was ze na een half uur alweer wakker, maar na een paar dagen sliep ze s’nachts steeds beter. Ging het halve wege de nacht niet goed deed ik de armpjes naar binnen en de ritsjes weer dicht. De volgende nacht nieuwe rondes.
Nu zijn wij met dat onze meid 4 maand was verhuisd. Het was een vermoeiende periode voor haar, zij moest naar de oppas. Wij zijn toen van de ene op de andere dag gestopt. En dit ging wonder boven wonder goed.
Succes, ik hoop dat net als ons er weer makkelijk af komt.
Gr egberta