Afbouwen Motilium & niet inbakeren?

Heeft er iemand Motilium gebruikt voor een reflux baby? Ik moet dit medicijn gaan afbouwen. We zijn nu over van 3x daags naar 2x daags en per week gaat er 1 dosis af. Mijn zoontje heeft de hele nacht niet geslapen (is dag 3 van afbouwen van 1e dosis). Dit heeft hij echt nooit. Iemand ervaring?

Verder vandaag 1e prikken halen en 24uur niet inbakeren. Deden jullie wel een slaapzakje aan? Of andere tips. Vrees een beetje voor de nacht weer.

Wij hebben Motilium (4x daags) in combinatie met Omeprazol (1x daags) gebruikt.
Na 6 weken beide medicijnen gebruikt te hebben, moesten we in één keer stoppen met Motilium en nog wel doorgaan met Omeprazol (maagzuurremmers). Als dit stoppen 2 weken goed zou gaan, mochten we ook met Omeprazol stoppen. Bij ons geen problemen.
Waarom bij ons het advies van direct stoppen is gegeven en bij jullie niet, begrijp ik eigenlijk niet.

Ik zou wel een dun slaapzakje aan doen hoor. Evt. de onderkant wat onder het matras stoppen.

Sterkte vannacht en als je nog vragen hebt over Motilium…

Dank je voor je reactie. Met een slaapzakje en de armen in het zakje ging het eigenlijk best goed zonder het inbakeren!
Gek dat jullie in 1x moesten stoppen en wij moeten afbouwen. Wat was de reden dat jullie moesten stoppen? Mijn zoontje heeft erg veel last van diaree, enorme stank en krampen. Vermoeden is dat dit van de motilium komt. Zijn ontlasting is wel iets dikker maar stinkt enorm en is nu ineens groen.

Wij moesten stoppen omdat het er eigenlijk geen refluxklachten meer waren.
Qua ontlasting weet ik het eigenlijk niet meer zo goed, zal wel niet hard gestonken hebben dan, want anders zou ik het vast nog weten!! Haha.