Nou vandaag begonnen om alle voedingen met de fles te geven. Ik kolf nu nog 4 voedingen en de andere 2 geef ik Nutrilon Hypoallergeen. Een drama bij de fles met Nutrilon vanmorgen. Maar toen ik haar de volgende voeding afgekolfte melk gaf, dronk ze zonder een kik te geven! Nu heb ik een aantal vragen aan jullie:
-zou het kunnen dat ze de smaak van Nutrilon gewoon echt niet lekker vind? Ik geeft haar deze nu al meer dan een week en nog steeds is het een drama!
-kan het aan de temperatuur van de melk liggen. Ik doe nu voor de flesvoeding handwarm gekookt water. Maar ik heb aan de melk gevoeld die ik had afgekolfd en haar direct wou geven en volgens mij was deze kouder. Maar wat verwarrend is, is als ik haar de andere keren de fles gaf met Nutrilon en deze was wat koud geworden ik deze au bain marie opwarmde en haar gaf en dat ze het volgens mij warmer lekkerder vind dan koud…
Ik weet echt niet waar het aan kan liggen en ben bang om te snel dingen te gaan veranderen, maar om haar iedere keer een uur lang te laten jammer en huilen voordat ze dan eindelijk de fles pakt, wordt je ook gek van echt…
Hebben jullie misschien nog tips alsjeblieft![]()
Our littel angel is Larissa