Adviesje nodig

Goedenmorgen!

Heb nu 2 heerlijke nachten gehad met Jamie maar ik heb adviesje nodig?
Om 8 uur geef ik hem zn flesje en is het donker in zijn kamertje dus is het voor hem avond,dan slaapt hij heerlijk door tot 3 uur nu zou je dus denken als je hem nu is om 12 uur weer de fles geeft komt hij vast pas om 6 uur ofzo nou nee dan komt hij wel gewoon weer om ook 3 uur was zou ik doen hem dan gewoon lekker van 8 tot 3 laten slapen( ga zelf ander half uur later toch na bed)of toch wakker maken om 12 uur zodat hij het mischien zelf een keer leert om dan door te slapen?

Lilypie Kids birthday Ticker

Hoi,

eeuh ja…mijn eerste gevoel zou zijn de fles van 12.00 laten en dan zien hoelaat hij 's nachts komt en de kans is groot dat hij deze tijd steeds meer gaat verschuiven. Maar als ik kijk hoe wij het met Dani hebben gedaan ging dat iets anders. Hij kreef de laatste fles 's avonds rond 23.00 uur en kwam dan 's nachts meestal rond 03.00. Op een gegeven moment werd die 03.00 uur steeds later totdat hij de nacht ging doorslapen.

Toen hij volgens mij ongeveer 3,5 maand was hebben we op een gegeven moment hem niet meer wakker gemaakt voor de fles van 23.00 uur en de andere flessen wat verhoogd (zodat hij wel voldoende voeding kreeg, maar dan over 4 flessen verdeeld). Hij sliep toen eigenlijk ook gelijk door tot de volgende ochtend.

Nu is Jamie natuurlijk nog wel wat jonger, dus dan is 5 flessen nog wel wat ze moeten hebben. Zou het voor jou lukken om de fles van 12.00 uur wat te vervroegen??

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ook ik zou proberen de fles van 12.00 uur proberen te vervroegen maar jamie zit nog op 6 he?
Of nog meer?
want anders kun om 7 uur beginnen dan 10 dan 1 dan 4 dan 7 en dan weer 10 en dan kijken wat hij doet.

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja dat kan wel maar haalt dus eigenlijk niks niks uit haha dat is het probleem als ik hem dan bevoorbeeld half 11 geef komt hij nog om 3 uur en dus ook als ik hem om 8 uur geef hij blijft 3 uur aan houden haha vaste prik voor hem kennelijk dus vroeg me dan af of je hem het kan aanleren inderdaad om hem gewoon rond half 11 te geven en dat hij dan vanzelf die van 3 uur overslaat of dat ik hem maar gewoon moet laten komen om 3 uur

nemt hij om 3 uur geen genoegen met een speen of een beetje water dat kun je ook proberen. Maar ja als het echte honger is dan gewoon laten slapen tot hij zelf komt en dan kun je gerust de laatste om 8 uur geven

Groetjes Michelle

nee heb ik al geprobeerd inderdaad haha ik doe zeg maar al om de 3 uur want zo komt hij overdags maarja savonds is dan rond 8 uur zijn tijd en dan dus 11 uur maar die sla ik dan dus vaak over omdat ik dan denk tja hij slaapt toch tot 3 uur lekker door en als ik hem om half 11 wakker maak is hij moe en weinig zin in die fles en komt hij ook weer om 3 uur erg apart he haha en als ik dan speen doen gooit hij hem letterlijk na de andere kant van de kamer nouja gooit spucht!
Water heb ik nog niet geprobeerd!En van 8 tot 3 vind ik best lang dus geef ik hem gewoon maar zijn fles.maar heb liever dat hij van 11 tot 6 slaapt haha dan van 8 tot 3 maarja daarna slaapt hij door van half 4 tot half 8 hoor

dan lekker zo laten en tegen de tijd dat de flessen worden opgehoogd wordt het vanzelf weer anders of je nu wilt of niet

Groetjes Michelle

Ja denk dat ik dat maar doe zo laat hoef er dan ook tenslotte maar 1 keer voor wakker worden denk ik dan maar haha ja hij krijgt nu nog 7 flessen ja van 135 cc een hogere hoeveelhied krijgt hij niet op en deze drinkt hij net leeg dus dan maar meer flesjes met minder inhoud haha

Roy had precies hetzelfde toen hij zo oud was als Jamie.
Met 10 weken sliep hij ineens een nachtje door. Daarna heb ik hem 's nachts geen fles meer gegeven. 1 nachtje wat vaker er uit gemoeten en daarna sliep meneer heerlijk door.
Het kan in 1x gebeurd zijn…
Ik zou denk ik ook gewoon zo doorgaan. Hij heeft het blijkbaar nodig.
Roy geeft zelf precies aan wanneer hij het nog nodig heeft of niet meer…

Gr. Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl" border=0>

Oke dan ga ik gewoon zo door hij geeft het vanzelf wel aan dan ,want die om half 11 gaat er toch moeizaam in haha
overdagsslaapt hij tegenwoordig ook ineens goed , babys zijn niet te begrijpen haha eerst was het veeeeeeeeeel huilen en niet slapen overdags weten jullie nog?en nu veeeeeeeeel lachen en slapen haha behalve als hij moe word dan gaat hij krijssen haha

[img]http://my.lilypie.com/0qVgp2.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” />

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar Eva (bijna 8 maanden) heeft NOG STEEDS een bioritme dat ze wakker wordt rond 03.00 uur, haar ‘oude’ voedingstijd! Soms zit dat er heel erg in gesleten! Wij vervroegen de fles nu ook, de laatste is rond 21.30 uur en helaas blijft die 03.00 uur erin…Dat hoeft bij Jamie niet zo te zijn hoor, maar kijk niet heeeeel gek op als dat wakker worden nog even blijft. Wij temmen Eva dan met een speen en dat gaat prima!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi wil

Zo als de laatste wat jij schreef kwa tijden zo zitten we nu alleen is die van 4 uur om 3 uur want het rare is hij komt de hle tijd om de 3 uur behalve die ene van 10 uur sochtends dan komt hij om 2 uur haha hij heeft vaste tijden voor zich zelf haha.
Ach als hij maar 1 keer snachts komt valt het nog wel mee haha voor heen kwam die snachts ook om de 3 uur maar sinds ik nutrilon gebruik voor het spuchen doet hij het gelukkig zo!

[img]http://my.lilypie.com/0qVgp2.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” />

wij gaven uiteindelijk (ook door dit voorvalletje) de laatste fles om 00:30 uur en vanuit daar zijn we gaan afbouwen, na 2 tot 3 dagen mits het goedgaat een kwartier afbouwen. uiteindelijk komt het wel goed meid.
misschien heb je er wat aan, hier hielp het perfect. ook heeft hij de eerste weken met een slaapzakje aan beide kanten van het lichaampje geslapen en het bedje natuurlijk kort opgemaakt zodat hij er niet onder kon schieten. hij had ook een slaapzakje met lange mouwtjes die net bij zn bovenste vingertopjes uitkwam. het hielp hem heel erg.
nu het zo warm werd heb ik in 1 klap de 2 slaapzakjes weggehaalt en een slaapzakje zonder mouwtjes aangegeven, en het ging eigelijk supergoed.
het hielp hem in het begin erg goed maar nu is het niet meer nodig.
hij heeft nog wel een kleedje over hem heen tot halverwege zijn lichaam en strak (zover dat nog kan) ingestopt.
hij slaapt zo de nacht nu goed door en in een paar maanden tijd zijn we van half 1 s’nachts laatste voeding…naar half 8 s’avnods gegaan.
geduld is hierbij een schone zaak believe me.
en soms heeft hij ook momenten gehad dat we een paar weken de tijd de tijd lieten mbt de laatste fles, en dus geen tijd eraf gesnoept hadden.

ohja mocht ook jij dit willen proberen, zou ik het niet tijdens een sprong doen

@Rainbow: hoe gaat het met tijd snoepen?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik meen me te herinneren dat ik de meiden rond deze leeftijd de laatste fles rond 23.00u gaf. Dan sliepen ze door tot 7 uur smorgens.

Kijk of je hem rond een uur of 22.00u de laatste fles geeft (als extra na de fles van 20.00u)
Probeer wat tijd te rekken met de fles geven snachts. Eerst 10min laten wachten, als dat goed gaat 20 min en zo steeds verder, dan gaat hij ook later honger krijgen en word hij dus ook later wakker. Zo blijf je schuiven totdat hij smorgens pas wakker word,

@ Inge, het gaat redelijk. We zitten nu op 21.30 uur en dat is een tijd waarop ze OPEENS ook wakker wordt. Ik was bang dat ze weer zou komen om 22.30 uur (oude tijd), maar dat was gelukkig niet. Dat bioritme he? We houden 21.30 uur nu nog een dag of 2 aan en dan gaan we naar 21.00 uur denk ik. Of is 21.15 uur beter denk je?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nouja haha we hebben het erover gehad wat gebeurt er hij word 11:30 wakker en slaapt tot half 6 ineens jiepie want toen moest ik er zelf ook uit haha en ik heb heerlijk geslapen op mijn eerste werk dag haha