Hallo allemaal, als het tegenzit kun je hier je verhaal kwijt maar ook als het meezit, toch?!
Wilde jullie niet onthouden dat Joaquin sinds 2 weken weer heerlijk doorslaapt. Overdag is hij ook weer zooo lieieief, speelt goed alleen, eet goed, laat zich gemakkelijk corrigeren, helemaal super!!
Pffft ik zat er echt bijna helemaal doorheen toen, heb zelfs het CB thuis op bezoek gehad om tips te vragen over nachtangst
.
Advies van het CB: je kunt daar weinig tot niets aan doen, af en toe gaan kijken en hem gewoon in zijn bedje laten liggen. Over zijn bolletje aaien, opnieuw instoppen en weer weggaan. Als hij dan weer langer dan een half uurtje huilt, weer hetzelfde herhalen. Nachtangst gaat vanzelf over na verloop van tijd.
Gelukkig is het al 2 weken niet nodig geweest maar wel fijn om te weten wat ik precies moet/mag doen ik hoop dat we weer een tijdje kunnen genieten, want zoals het nu weer allemaal soepel verloopt thuis, dat is echt heeerlijk! En het grappige is, als je kind goed eet en slaapt enzo dan groeit je zelfvertrouwen weer, en dan gaat de opvoeding ook weer een stuk makkelijker. Mama weer blij, kind weer blij zeg maar de bekende vicieuze cirkel…
Ik wil bij deze iedereen alvast hele fijne feestdagen wensen, leuke Sinterklaas dagen dit weekend (en maandag)
Groetjes Ghis!