Advies oer tweeling


#1

hallo,

ik heb even een vraag voor mijn zus mijn zus gaat bevallen in januari of februari dan heeft ze een tweeling nu heeft ze dus een probleem want ze woont in een flat en de berging is beneden en daar staat de kinderwagen

wie kan helpen??

hallo allemaal,

mijn zus krijgt in januari februari een tweeling maar ze woont in een falt de berging is beneden en daar staat de kinderwagen

nu luidt mijn vraag dus: wie zit in dezelfde situati en heeft er een oplossing voor

ze moet namelijk drie trappen op en af maar ze heeft een huis aangeboden gekregen met maar 1 ijzeren trap die glad word als het geregend of geijzeld heeft er zit geen lift in de flat en als ze dus een stukje wil gaan lopen moet ze met de tweeling naar beneden dekinderen in de kinderwagen leggen  en als ze terug komt de kinderen eruit halen boven brengen weer terug naar beneden(dat betekent kinderen allen boven laten) de kinderwagen opbergen en terug naar boven hoe doet ze dat zonder elke x een van de kindjes alleen te laten??

heeft iemand tips en advies voor haar ik zou het erg op prijs stellen

groetjes stephanie


#2

stukje balkon aftimmeren als ze dit heeft ?


#3

ja maar het gaat erom dat ze beneden komt mijn vraag was hoe gaat ze met twee kindjes op de arm naar beneden over een gladde ijzeren trap om de kindjes in de kinderwagen te leggen en andersom???

 

gr stephanie


#4

tja dat is moeilijk ken het probleem een beetje maar heb 1 dochter maar de schuur is ook beneden moet een trap nnaar beneden en 4 deuren

naja zal tog echt 1 voor 1 moeten doen

kan niet anders denk ik dan

ja of 1 in draagzak en ander in maxi cosi

maar is erg onhandig lijkt mijn

succes

gr mariska


#5

Hoi Stephanie.

Ik herken de situatie al heb ik dan geen tweeling. Dat is natuurlijk wel wat lastiger. mijn woning had ook geen lift, geen opbergruimte en de trap was erg stijl.Ik liet de kinderwagen altijd in de auto liggen. Zo ging ik met de kleine rustig naar beneden, naar de auto en daar legde ik hem in. Als ik terug was kon ik zo makkelijk de wagen weer in de auto leggen en daarna weer naar boven.Maar nogmaals, met een tweeling ligt dat anders.

heel veel succes.

Gr Elizabeth