meiden zit met een probleem,nou ja probleem is net hoe je het eigenlijk bekijkt…
dylan word 10 einde van het jaar,maar hij gelooft dus nog in de sint…
Ik heb nu wel zoiets van ja het is mooi geweest we gaan het hem maar eens vertellen…maarja hoe ga ik dat aanpakken he,zodat ik niet mijn mannetje verdrietig maakt
in het voorjaar ergens was een voorstukje op tv van paul de leeuw en kwam de sint in voor,hihih zegt dylan wij wat is er te lachen,nou zegt hij op school zegggen ze dat hij niet bestaat,wij oohhhhh,maarja kaitlyn zat er ook bij gelukkig diep in haar boek dus denk ik en hoop ik noks gehoord
en hans zo van nou wat denk je zelf ervan,nou ik denk hij bestaat dus hans nou jongen dan bestaat hij…oke dan hebben ze in de klas geen gelijk nee zegt hans
en dylan ging weer verder met wat hij aan het doen was…
ik vind het best allemaal moeilijk hoor,en als ik het gaat vertellen wil ik het wel deze weken doen en niet vlak voordat hij komt…
wie kan me helpen met een oplossing
want kijk ik vind het leuk dat hij geloofd hoor en vind ook altijd van die mooie tijden,die kinderen zo in spannig enzo,maar hij word 10 en ruim de helft van de klas geloofd dus niet meer he
dus waar doe ik goed aan wie o wie helpt mij ff
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn