Advies gevraagd

Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier en zit met een vraagje!
Mijn zoontje heeft verborgen reflux en krijgt hier medicijnen voor(zanta) en heeft ook dikke voeding, nutrilon AR en meng dit met omneo omdat hij moeilijk poept…
Nou heeft hij van de ar telkens krampjes, ik geef hier ook al infacol voor, maar lijkt steeds minder te werken…
Nou hebben we van de week bij de apotheek enfamil ar voeding besteld, maar ben nog niet over gestapt…
Wil namelijk ook niet telkens over stappen, maar dit is ook niks, door die jbpm die erin zit heeft hij waarschijnlijk die krampjes…
Hij is nu 11 weken…, wat denken jullie moet ik overgaan op de enfamil ar voeding of gewoon door blijven gaan met de nutrilon ar???
Ik weet t ff niet meer, maar dit vind ik gewoon zielig, hij kan er niet van slapen en is soms ontroostbaar!
Heeft ook soms dagen dat hij het niet heeft hoor, maar over het algemeen heeft hij er last van…
Zullen de krampen dan blijven zolang ik nutrilon ar geef of gaat t ook ooit voorbij??
Zijn er misschien nog meer kindjes die enfamil voeding krijgen en wat zijn jullie ervaringen??
Zooo wat een vragen haha maar zit gewoon erg in dubio…
Alvat bedankt!!

Niemand ???

Even een Vraag,
Wat is verborgen reflux?
En hoe kom je aan die voeding enzo?
Ben je naar de dokter geweest?
Heeft die dit aangeraden?
Groetjes Kristine

Hallo

Onze dochter had ook last van krampjes, wij gaven haar de fles met alleen maar omneo. Heb je Cinababyal eens geprobeerd? Dit is een homeopatische geneesmiddel.
Onze dochter spuugde ook veel voeding uit en de voeding hebben wij verdikt met rijstebloempap. Dit deden wij door elke fles en voor de nacht deden we wat meer pap erin.

Heb je al contact gehad met cb hierover?

Groetjes Crista

Onze Jony is nu inmidels 3 jaar, had ook ernstig Reflux klachten maar dan niet de verborgen versie.
Zij gebruikte Friso Comfort. Omneo/Nutrilon AR/Enfamil, Geen ervaringen mee.
Inderdaad Cinababy wel ervaringe mee, goede reactie’s ook van gehoord.
Is gewoon bij de kruivat te halen.
Sterkte

Greetzz Cora