Adapters op papa's fiets?

Hebben jullie op de papa’s fiets of iemand anders zijn fiets adapters voor de fietsstoeltjes? Ik denk misschien is dit een leuk vaderdagkado? Als we nu gaan fietsen zitten beide boys bij mama op de fiets… reuze gezellig maar wordt steeds zwaarder. En papa vind het ook wel leuk om ze even bij zich te hebben. Nu wisselen we nog weleens af van fiets maar … die stang fiets niet erg lekker hoor. Vooral niet omdat ik altijd een rok draag… zie je mij al gaan … Zelfs naar mijn werk ga ik dan op papa zijn fiest omdat hij anders niet kan gaan fietsen met de boys…

Vraag:
hebben jullie ze? Bevallen ze? Zijn ze makkelijk om te zetten de stoeltjes?

Ja, wij hadden op papa’s fiets ook adapters voor beide stoeltjes. Sterker nog we hadden voor de fiets van mijn vader ook adapters gekocht zodat-ie de meiden mee uit fietsen kon nemen.

Groetekes, Sje

Wij struikelen ook over de adapters ! 1tje bij papa en bij opa en oma ook nog 1. Wij vinden het dus ideaal… Het overzetten is erg makkelijk, wij hebben de bobike stoeltjes…

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 08 Jun 2011 23:12:41

hier heeft vaders ook een adapter op zijn fiets., heerlijk!

helaas is dit nog maar van korte duur, want jongste 3.5 past er bijna niet meer in!

Wij niet. Papa heeft hier een zadeltje op z’n stang, voetensteuntjes op de stang daaronder en een klein stuurtje voor Erik op zijn stuur. Die enkele keer dat Erik bij papa op de fiets zit, zit hij daarop. Opa heeft hetzelfde.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Voor had pappa ook een adapter alleen nu ze naar achter is en die constructie wat moeilijker is hebben we voor pappa nu een eigen stoeltje achter gekocht alleen wil ze steeds alleen bij mij op de fiets.

Groetjes,

Michèle

Ja, we hebben wel nog een adapter, maar die zit nog steeds niet op papa’s fiets
Papa gebruikt gewoon altijd mijn fiets, als ze gaan fietsen, want ik ga toch altijd met het ov naar school.

Wel heeft oma hier ook een stoeltje op de fiets, voor als hij daar is.

Ik denk dat het wel handig is. Zeker voor het voostoeltje is het heel makkelijk.

Liefs, Anne

@Bakmama, veiliger is het natuurlijk om een gewoon stoeltje te doen. Maar dit is een goeie oplossing vinden wij hoor, hij zit prima stabiel tussen papa’s armen.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

wij hebben beide een adapter op onze fiets en binnen een paar min. zetten we 't zitje om. Erg handig zo kan de kleine ook bij papa op de fiets. Was vooral handig toen ik nog zwanger was.

[img]http://lb2f.lilypie.com/s0bwp2.png Lilypie Premature Baby tickers

Ik heb ook bobikne stoeltjes. Heb je een adapter alleen voor of ook achterop?

Dat losse blokje is alleen voor voor, achter is de constuctie wat ingewikkelder. Het kan wel meer omdat het meer tijd kost met overzetten hebben wij besloten voor pappa een eigen stoeltje voor achter te kopen anders kost het 's morgens bij de creche te veel tijd.

Groetjes,

Michèle

Enig idee hoeduur ze ongeveer zijn?