'activiteit' baby

Hallo,
ik loop stage op een kinderdagverblijf met baby’s van 0 tot 1 jaar.

Nu heb ik op school een opdracht gekregen die ik op stage moet uitvoeren.
Ik moet samen met een kindje een foto-activiteit uitvoeren. En daarmee is de bedoeling dat de kinderen zelf een foto gaan maken waar ik dan een ‘product’ van moet gaan maken.
Nu is het dus als eerste al zo; Baby’s kunnen geen foto’s maken.
Dit heb ik op school al aangegeven, en kreeg ik als reactie: Dan moet je zelf maar een foto boekje oid. gaan maken. (en die foto’s die daarin komen, moet ik dus daar gemaakt hebben… )
Prima, maar ik weet uit ervaring dat baby’s foto boekjes niet zo interessant vinden… zeker niet als er geen dingetjes uitsteken of als er geen geluid uit komt…

Het is een beetje vaag verhaal, maar duidelijker weet ik het ook niet uit te leggen. (snap het zelf dus ook niet helemaal…)
Want ik vind het zelf een nogal onmogelijke opdracht met baby’s…

Maar het moet dus iets te maken hebben met foto’s die ik maak, en daarmee moet ik een ‘activiteit’ gaan uitvoeren met 1 baby…

Iemand misschien ideetjes?
Alle vragen en tips zijn welkom!

Niet om het een of ander, maar onze meiden vonden voor het half jaar foto’s kijken al helemaal super hoor! Zeker als er bekende voorwerpen of bekende mensen op staan. Foto’s kijken is voor baby’s echt wel leuk! Dus dat fotoboekje blijft alsnog een mogelijkheid.

Verder wat je verzoek om activiteiten betreft: type bij de zoekfunctie boven in beeld activiteit in en je krijgt heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel resultaten van studiegenoten!

Groetekes, Sje

Een foto lijstje laten volkliederen met verf en daar de foto in stoppen (die je zelf hebt gemaakt) Of iets met hand of voetafdrukjes met verf op de fotolijstjes?

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ook Seth vindt foto’s kijken heel leuk!
Hij heeft zelf een speciaal boekje, waar foto’s in zitten van hemzelf en van papa en mama en opa en oma.
Liefs, Anne

Morgan wordt bijna hysterisch als ze een foto van zichzelf ziet. En foto’s van de poezen zijn ook leuk en natuurlijk pappa en mamma.

Groetjes,

Michèle

Ja, dat is inderdaad leuk. Sanne herkent ons (papa en mama) op de foto van 2 maand terug. Toen wa s Sanne nog 7 maand. Ze aait dan over de foto. En een tevreden glimlach op haar gezichtje en maakt dan ook een gilletje als ze de foto weer ziet, zo van die ken ik. Echt grappig.
Groet Carolien

@Michèle, wat een diva die Morgan! Kun je haar niet alsnog Paris Hilton noemen nu je weet dat ze niet vies is van zelfverheerlijking?

Groetekes, Sje

Ha ha ha ze heeft wel een knuffel Tinckerbell (die inimienie hond van Hilton) voor der verjaardag gehad van me broertje, dus misschien. Alleen heeft ze nog niet altijd van dat lange blonde haar. Oh ja enne ze is ook dol op mijn make-up kistje, maar die hou ik wel op slot

Groetjes,

Michèle

Ja zie je, echt een Paris Hilton in de dop!

Groetekes, Sje

Ha ha ha als ze het financieel net zo goed doet dan prima toch??

Groetjes,

Michèle

Als het haar financieel net zo goed gaat omdat ze die centjes helemaal zelf verdient door ervoor te werken dan is het prima.

Als het haar financieel net zo goed gaat omdat ze alleen maar centjes van papa over de balk gooit, dan is het niet prima.

Groetekes, Sje

Ha ha ha dat zal hard werken worden dan want als ze pappa’s geld wil verbrassen is ze snel klaar

Groetjes,

Michèle