Actieve topics en geplaatste berichten profiel


#1

Voorheen kon ik direct na het plaatsen van een bericht op Actieve Topics klikken, maar nu opent ie eerst de hele topic weer. Hebben jullie dat bewust gedaan? Bij de oude stijl was dit namelijk niet zo.

En voorheen kon ik ook via het profiel de laatst geplaatste berichten van desbetreffende lid zien, dat is op die manier ook niet meer mogelijk. Als ik nou bijvoorbeeld ff snel wil kijken, wanneer bijvoorbeeld Heleen voor het laatste gepost heeft, hoe moet ik dan doen of kan dat helemaal niet meer?


#2

Ja, dat laatste vind ik ook wel jammer.

Maarre…als je niet te lang na het plaatsen van je bericht op “actieve topics” klikt, dan krijg je het toch gewoon te zien?
Ik wel…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.



#3

Soms gaat ie bij mij gelijk op actieve topics als ik erop klik na het plaatsen van een bericht.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#4

zijn een aantal goede vragen die ik ook zo niet weet. De actieve topics werkt gewoon, maar dat bv. de laatste posts niet zichtbaar zijn heb ik zelf ook soms wel last van op kantoor weten ze niet waardoor dit komt en duiken er binnen kort dieper in.

groetjes Kim, mama van

en