Acht granen peuterontbijt 12 +

Hi meiden,

Jesse wordt volgende week alweer 1!!! Vanmorgen zag ik in de winkel dus pap 8 granen peuterontbijt van Bambix. Wil deze gaan gebruiken en vroeg me dus af wie het nog meer geruikt. Nu gebruiken we Bambix 8 maar die vindt hij niet zo lekker meer dus hopelijk deze wel.

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/RtQKp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ik heb hier al 3 pakken staan, want ze waren vorige week in de aanbieding bij 't Kruidvat! Ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar…ik vrees dat de samenstelling erg lijkt op die voor 8 maanden. Als Jesse niet zo van die graansmaak houdt, lust hij deze denk ik ook niet…Heb je die met peer en appel al gezien? Die zijn ook van Bambix. Misschien lust Jesse die wel? Ze zijn al vanaf 6 maanden en er zitten wel minder granen in volgens mij. Ik wissel die een beetje af voor Eva, al vindt zij de 8 maandenpap heerlijk. Ik zou zeggen: gewoon proberen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier wisselen we ook alles af… soms mengen we het ook bij elkaar bijv. de helf 8granen en de helft pruimenpap…

Wij hebben hem ook en zowaar Morgan lust hem. Hij gaat hier alleen wel met de fles

Groetjes,

Michèle

Tim heeft altijd Bambix door zijn pap gehad. Met 1 jaar zijn we dus idd begonnen met Babmix 8 granen voor 12+. Ik vind ze allemaal op elkaar lijken, dus weet niet of hij deze dan wel lust. Maar je kan het natuurlijk gewoon proberen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Erik lustte 'm prima, tot voor kort. Nu wisselen we wat smaakjes af, want blijkbaar vond 'ie het toch te saai worden. Maar gewoon proberen; lijkt erg op de 8+ volgens mij. Vind het zelf alleen zo smerig, het is net van dat voegenspul ofzo…bjek.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik heb niet die, ik heb gewoon pyjama volkoren papje met appel en peer ofzoiets van Nestle. bambix heb ik nu ngo maar als die op is probeer ik die pyjama papje voor s’ochtends.
rico heeft nog steeds bambix 6+. die moest nog op namelijk omdat hij voor zijn ziekenhuis opname geen soja mocht (wat dus in bambix 8+ zit)
maarja die probeer ik ook nog wel uit.

Het IS ook goor! Soms zie ik nog net een bolletje erin zitten en dat eet Eva gewoon op. Een KLONTJE Smerig! Maar ze vindt het nog steeds lekker. Ik heb ook de knisper gekocht en als ze 15 maanden is ga ik de muesli proberen.

Groetjes Rainbow, trotse mama