Account verwijderen


#1

Hallo,

Ik wil graag mijn account verwijderen maar ik weet helemaal niet hoe en waar.

Groetjes, Patricia


#2

Daar kunnen Kim of Asje je vast wel mee helpen!
Iemand die niet verslaafd is geraakt aan ikkeben, hoe kan dat nou!?

Groetjes Carolien.

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#3

Haha ik kom zeker heel vaak op deze website, maar we gaan emigreren dus dan gebruik ik het niet meer.
Ik hoop dat ze willen helpen!
Bedankt!


#4

Internet bestaat niet alleen in Nederland, dat bestaat ook in het land waar je naar toe gaat.

Groetekes, Sje


#5

En waar ga je naar toe als ik vragen mag?

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#6

Luxemburg. Niet heel ver weg hoor!


#7

je kan gewoon je account houden hoor. maar als je perse wil weghalen moet je me even mailen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#8

Leuk ja! En is dat op de foto jullie nieuwe huis?
Succes met de hele verhuizing!

Groetjes Carolien.

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#9

Hm, dus als je in Luxemburg woont heb je geen vragen
meer over alles wat met je kinderen te maken heeft?

Denk dat ik daar dan ook maar naar toe ga

M.


#10

Het is niet zozeer dat ik geen vragen meer heb over kinderen, het is meer dat daar de internet aansluitingen nauwelijks tot niet werken daar. Ik moet daarvoor ons dorp uit en in een internet café gaan zitten.
En nee haha dat is niet ons huis op de foto. i wish! Het is wel mijn droomhuis, maar deze staat ergens in Amerika denk ik. De huizen in Luxemburg zijn voornamelijk bedekt met pleister in een leuke kleur. Heel schattig!
Ik ben erg benieuwd hoe we het gaan hebben daar.


#11

Nah, daar in Luxemburg zullen ze toch ook gewoon internet via ADSL, kabel of glasvezel hebben?
Of zitten jullie daar niet in een “eigen” huis?

M.


#12

We hebben wel een eigen huis maar geloof het of niet, ze lopen daar echt heel erg achter met die dingen. Glasvezel kennen ze daar al helemaal niet. Ik weet niet wie van jullie er wel eens in Luxemburg geweest is? Het land is zo verschillend. Luxemburg stad is net New York. Groot, veel gebouwen en toeristen, redelijk up to date, maar het plaatsje Stolzemburg waar wij heen gaan ligt op een berg en is volledig bedekt door bos.Het aanleggen van zo’n netwerk is heel veel werk en erg duur, we gaan vanwege het werk van mijn man. Blijven maximaal 3 jaar. Daarna is het weer een verrassing!


#13

Aaah… er zijn dus meerdere luxemburgs!

Groetjes Manderijn.


#14

Ik begrijp de laatste reactie niet?


#15

Manderijn bedoelt denk ik dat ze niet op de hoogte was van Luxemburg (het land) en Luxemburg (hoofdstad van het land Luxemburg).

Ik brainstorm maar wat hoor! Misschien zit ik er volledig naast.

Vind je het leuk dat je elke paar jaar in een ander land woont vanwege het werk van je man of vind je het eigenlijk ook wel spannend? Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken namelijk om Nederland uit te gaan.

Groetekes, Sje


#16

Nou het is voor het eerst! Ik vind het doodeng en ik hoop uit de grond van mijn hart dat Eva (dochter) kan wennen. Kinderen pakken snel de taal op gelukkig en wat ook fijn is, is dat ze 2talig is opgevoed aangezien opa Duits is. Dus ik voorzie niet al teveel zorgen.
We hebben alleen wel afgesproken dat wanneer het echt niet werkt of wanneer ik merk dat Eva er moeite mee heeft ik acuut terug ga naar huis.
Gelukkig heeft hij in overleg met de baas kunnen regelen dat hij dan sowieso in de Benelux kan blijven werken.
Ik hoop het allerbeste!

Groetjes.


#17

Spannend hoor!

Dus jullie houden jullie eigen huis wel voor de zekerheid aan begrijp ik? Of kun je bij familie terecht als je voortijdig terug zou keren?

Wat jammer eigenlijk dat de internet-aansluiting daar zo slecht is, want het was wel leuk geweest om je belevenissen daar in Luxemburg te volgen!

Groetekes, Sje


#18

Ja we houden ons huis hier aan, mijn broertje gaat hier wonen met zijn vriendin. En ik baal ook heel erg van de slechte verbinding daar, maar ik hou een mooi dagboek bij. Als ik terug kom ( geen idee wanneer) kom ik weer terug en zal ik alles delen!


#19

Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie het daar gaan hebben.
Ik ben ooit eens op vakantie geweest in Luxemburg en ik vind het wel een heel knus land moet ik zeggen.

Fijn dat jullie evt. weer in jullie eigen huis kunnen bij terugkomst en dat je geen onbekende oppas in het huis hebt.

Wanneer staat de grote verhuizing gepland?

Groetekes, Sje


#20

Klopt! Ik dacht emigreren naar luxemburg is toch niet emigreren? Haha, er zijn dus meerdere! Ik ben niet zo goed ontwikkeld op dat gebied!

Spannend hoor, ik zou het je niet na doen!

Groetjes Manderijn.