ABC Dophilus

Weer een topic … sorry hoor maar soms moet je even wat info hebben en hier krijg ik de meeste en snelste info!!
ABC Dophilus wie gebruikt dit? en hoe gebruik je dit? heeft het effect?

Hoi!

Wij gebruiken het sinds onze kleine ongeveer een maand oud was (hij is nu bijna vier maanden en we gebruiken het nog). Hij krijgt door elk flesje een mespuntje poeder en het werkt echt goed! Als we het gebruiken heeft 'ie regelmatig ontlasting en is het ook dun. Ook de krampjes worden er een stuk minder van. Het is wel duur, maar ja…als het werkt doe je veel voor je kindje hè…

Dus een groot succes!

Groetjes!

hai
waar wil je de abc dolpilis voor gebruiken?
ik gebruik het omdat mijn zoontje koemelk allergie heeft en veel eczeem heeft gehad. ze zeggen dat d eeczeem begint vanuit de darmflora dus door tips en informatie van internet ben ik het gaan gebruiken toen mijn zoontje ongeveer acht maanden was. bij hem helpt het goed de ontlasting is niet meer water dun( ook niet bij tandjes ) en de eczeem is minder. dus ik ben tevreden
succes

Ik heb het bijna 4 jaar geleden gebruikt voor mijn zoontje, hij had vreselijke last van darmkrampen bij borstvoeding, werkte perfect.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Mijn zus heeft het destijds gebruikt om darmkrampjes bij haar zoontje tegen te gaan en zij was heel enthousiast over het middel.

Groetekes, Sje