Abc dophilus

ik heb vandaag voor mijn meisje van bijna 6 weken abc dophilus gekocht tegen de krampen die ze weer krijgt van nutriton tegen het spugen.bij de reformzaak zeiden ze dat ze maximaal een halve theelepel per dag mag,verdeeld over 2 flessen('s morgens en’s avonds)nu lees ik overal op internet dat mensen 1 theelepel per dag tot zelfs een halve per voeding! gebruiken.heeft iemand ervaring hiermee?op de pot staat een halve theelepel per dag.en weet iemand een ander middel om voeding te verdikken tegen het spugen,het cb wist niets,maar ze krijgt zoveel kramp van nutriton.weglaten of minderen is ook geen optie,want dan spuugt ze weer zo vaak.

Dat middel is al eens eerder aan de orde geweest. Helpt in elk geval prima, want mijn zus heeft het ook gebruikt voor haar zoontje en zij was er erg enthousiast over.

Type bij de zoekfunctie maar eens abc of dophilus dan krijg je de topics waarin dit produkt ter sprake is geweest.

Sterkte met de kleine meid.

Groetekes, Sje

Hai Cheyenna,

Ik gebruik het nog steeds voor mijn dochter (op advies van de homeopaat volgende instructie gebruikt)
1 week bij elke voeding een mespuntje (of een klein schepje) die kreeg ik mee van de drogisterij.
Na 1 week moesten de klachten over zijn.
Vanaf dat moment bij 1 voeding nog maar een mespuntje als onderhoudsdosering.
Je mag hier mee doorgaan tot de darmpjes volgroeit zijn. (6-8 maanden?)
Yara heeft er goed op gereageerd, het is wel duur maar zeker de moeite waard.

Succes,

Mappa en Yara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb het met Cas ook gebruikt, werkte perfect.

Maar een middel om te verdikken weet ik niet.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Hoi Cheyenna,

Je kan de ABC dophilus in de fles doen. De fles eerst klaarmaken, na het schudden de ABC erbij doen en dan nog even doorschudden.
Je hebt behalve nutriton ook bij een biologische reform winkel johannesbroodpitmeel. (daar bestaat nutriton ook uit maar van de biologische winkel is het op natuurlijke basis.) Misschien kan het maagje dat beter verdragen.
Maar als het goed is gaan de krampjes nu over met de ABC
Yara krijgt nu Nutrilon AR daar zit nutriton al in verwerkt dan hoef je dit niet apart te geven.

Succes, want die krampjes zijn niet leuk voor die kleintjes

Mappa en Yara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker