Aargh..sprongetje

Ok, Seth is weer flink aan het springen!!
Gisteravond begon het grote feest al, niet willen slapen en huilen huilen huilen, terwijl hij doodmoe was. En maar overstuur raken als je te lang wegblijft.
Pff… eindelijk sliep hij.

Vandaag was hij bij de oppas, en hetzelfde verhaal.
Hij eet gelukkig wel goed.
Maar zit wel staads met zijn tong aan zijn kaak te voelen, dus ook het idee dat er tanden komen.

Nu ben ik hem op bed aan het leggen, en het is weer feest, ben al ruim een half een uur aan het lopen, maar reken maar niet dat meneer gaat slapen.
Hoor ik ineens gelach uit zijn kamer komen, kijk ik even om het hiekje, en ja hoor is meneer gaan staan in zijn campingbedje!! Hoe hij het voor mekaar heeft gekregen, geen idee, maar daar ben ik dan wel weer trots op!

Maargoed, het wordt nu helaas bikkelen, ben ik bang!
Heeft iemand nog tips om hem slapend te krijgen onder al te veel drama??
Liefs, ANNE

Lilypie

jaja die sprongetjes het is wat
vergeet niet dat het ook erg warm is en ze niet kunnen willen slapen
dat probleem hebben wij namelijk
strekte ermee en hou in je achterhoofd dat het niet voor altijd is

Seth is heel de dag moe.
Ik weet dat hangerigheid bij het sprongetje hoort, maar echt moe zijn?
Als hij heel de nacht goed geslapen heeft is hij na een uur weer moe.
En na een slaapje is hij eigenlijk ook nog moe.
Ik heb hem al een paar keer getemperatuurd, maar geen verhoging.
Of zou dit soms horen bij tandjes krijgen?
ik maak me er soms wel een beetje zorgen om.
Liefs, Anne

Lilypie

Kan heel goed aan het sprongetje liggen hoor; hij is zo druk bezig met nieuwe dingen leren, dat put blijkbaar erg uit. Laat 'm maar lekker slapen, voor je het weet kan 'ie weer allemaal nieuwe dingen en krijg je het nog druk genoeg!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan is ook heel moe tijdens een sprong enne ik loop niet zo snel want zij maakt er nu misbruik van. Alleen als het heel erg is loop ik. Maar anders rommelt ze wat langer dan normaal en dan slaapt ze ook. Morgan slaapt wel heel vast diep en door als ze eenmaal slaapt

Groetjes,

Michèle

Regelmaat, dat is het enige wat bij ons hielp… zelfde ritueel elke avond maar weer…eten, spelen, badderen, laatste flesje, nog even bij ons knuffelen,… naar bed, liedje zingen,. muis weltruste zeggen . het duurde toen bij onsook heel lang voordat hij echt stil was… we hebben bij de sprongen ook behoorlijk met onze vinger in onze oren gezeten… en dan gingen we weer naar boven,… neerleggen zonder te praten… hup speen er weer in… het ging zo maar door… maar ik merkte wel met elke avond dezelfde ritueel was het wel sneller stil… (of het zat tussen onze oren hahahaha)