Ik start toch maar even een nieuw topic, omdat ik mijn vraag in een ander topic had gesteld. Is iemand bekend met aardstralen in huis? Zoals in een ander topic aangegeven slaapt onze dochter erg slecht. Eigenlijk altijd al, vanaf haar geboorte, maar in het begin had het een medische oorzaak (verborgen reflux). Dat is verholpen mbv medicijnen, maar nog steeds sliep ze slecht> Vanaf dat ze 10 maanden is slaapt ze 1 keer per dag, tussen de middag max 2 uurtjes, en gaat ze 's avonds tussen half 7 en 7 uur naar bed tot de volgende dag tussen half 5 en 6 uur. Nu attendeerde iemand mij er dit weekend op dat er aardstralen onder het huis kunnen zitten. Ik weet dat het in het een andere hoek van ons huis wel zit, maar bij haar slaapkamer heb ik er eigenlijk nooit bij nagedacht.
Ik heb haar bedje namelijk al wel eens een kwartslag gedraaid, maar dat heeft niets geholpen. Nu kan ik haar hele kamer gaan verbouwen, en eigenlijk zou ik dat ook gewoon moeten doen om het te proberen, zodat haar bed in een andere hoek van de kamer kan staan. Maar ik ben benieuwd of jullie er ervaringen mee hebben (of juist niet en dat het onzin is )