Aardstralen?

Ik start toch maar even een nieuw topic, omdat ik mijn vraag in een ander topic had gesteld. Is iemand bekend met aardstralen in huis? Zoals in een ander topic aangegeven slaapt onze dochter erg slecht. Eigenlijk altijd al, vanaf haar geboorte, maar in het begin had het een medische oorzaak (verborgen reflux). Dat is verholpen mbv medicijnen, maar nog steeds sliep ze slecht> Vanaf dat ze 10 maanden is slaapt ze 1 keer per dag, tussen de middag max 2 uurtjes, en gaat ze 's avonds tussen half 7 en 7 uur naar bed tot de volgende dag tussen half 5 en 6 uur. Nu attendeerde iemand mij er dit weekend op dat er aardstralen onder het huis kunnen zitten. Ik weet dat het in het een andere hoek van ons huis wel zit, maar bij haar slaapkamer heb ik er eigenlijk nooit bij nagedacht.
Ik heb haar bedje namelijk al wel eens een kwartslag gedraaid, maar dat heeft niets geholpen. Nu kan ik haar hele kamer gaan verbouwen, en eigenlijk zou ik dat ook gewoon moeten doen om het te proberen, zodat haar bed in een andere hoek van de kamer kan staan. Maar ik ben benieuwd of jullie er ervaringen mee hebben (of juist niet en dat het onzin is )

Ik had je vraag in je andere topic gisteren ook al gezien, maar niet op gereageerd. Eigenlijk omdat je waarschijnlijk niet op mijn reactie zit te wachten.
Om heel eerlijk te zijn, ik geloof er dus totaal niet in. (maar dat is mijn persoonlijke mening). Ik vind t onzin (aardstralen dan).

Wij hebben zelf wel t bedje van onze oudste dochter op een andere plek gezet toen ze van babybed naar peuterbed overging. Maar dat had de reden dat ze eerst naast de muur met de buren sliep, en van hun wekker wakker werd en van t geluid wat zij daarbij maakten. Nu slaapt ze tegen een andere wand aan, die met onze kamer, maar wij houden er rekening mee.

En als je haar s avonds een half uur later naar bed zou doen, tussen 7 en half 8, zou ze dan s morgens ook niet langer slapen?

sorry… maar verder heb ik echt geen ideeen… t spijt me voor je! Ik begrijp wel hoe vervelend het voor jou/jullie en haar is dat ze zo slecht slaapt, en zo vroeg wakker is.
Is t s morgens nog wel donker genoeg op haar kamertje? (hmmm ja dat zal wel, t is buiten dan nog donker… domme vraag dus bij nader inzien)

Hoi,

Ik geloof niet dat aardstralen bestaan. Ben daar echt te nuchter voor.

Natuurlijk kan het zo zijn dat als het bedje verzet wordt er plotseling beter wordt geslapen, maar ik geloof echt niet dat dat dan door aardstralen komt.

Helaas denk ik dat het problemen met slapen, vroeg wakker etc echt bij de ontwikkeling van onze kleine ukkies horen en hoe wij daar vervolgens mee omgaan.
Amy wordt inmiddels weer om 6.15 uur wakker en ik kan haar nu al weer zonder protest op haar kamertje laten tot 6.45 uur.

succes. groetjes Annelies

Geen probleem hoor! Ik vind het helemaal niet raar dat jullie er niet in geloven. Ik twijfel zelf namelijk ook enorm. Eigenlijk ben ik ook veel te nuchter voor dat soort dingen. Maar aan de andere kant heb ik in korte tijd verschillende verhalen gehoord over aardstralen en dat het “stilleggen” ervan tot resultaten heeft geleid bij eet- of slaapproblemen.
En daarbij: toen wij ons huis aan het bouwen waren, en de bronbemaling stond erop, was er één plek waarbij het borrelende water niet ophield. Wij hebben geen kruipruimte onder het hus, dus het kan geen leiding zijn geweest of zo. Onze fundering is dus direct op het zand gebouwd. Het borrelende water is pas gestopt nadat er puin op werd gegooid. Dus ik heb aan de andere kant ook wel het idee dat er “iets” onder de grond kan zitten, of het nu aardstralen zijn of niet. Vandaar mijn vraag. Ik heb het bed nu in de andere hoek gezet en hopelijk helpt dat! Ben heeeeel benieuwd!

Ben ook heel benieuwd! Laat je weten hoe het over een paar dagen gaat?

Ik heb met Noah nooit problemen gehad met hoe zijn bed staat… Wel met Joël… en nadat we verhuist zijn, heb ik zijn bedje weer net zo neer gezet als in t vorige huis…En dat werkt tot nu toe goed.

Ik kan ook niet met mijn rug naar de deur liggen…
En ook niet onder het raam.

Als we onze slaapkamer binnen lopen, hebben we voor ons (iets naar rechts) ons bed en aan de rechterkant het raam…
Feng Shui… Daar geloven wij wel in…

Liefs, Melanie

Ik heb ook al verschillende verhalen gehoord over aardstralen. Mijn collega haar kleinzoon huilde altijd als hij op zijn kamertje sliep. Als hij bij hun of iemand anders sliep was er niets aan de hand. Ze hebben toen iemand in huis gehad met een wiggelroede en hij had dus ook aardstralen op zijn kamer. Nu hebben ze een pot zilverzand onder het huis staan en nu is het probleem verholpen. Dus dat lijkt mij geen toeval. Hier op de manege hadden de paarden van het ene kant van de stal last van kiezen ed en aan de andere kant net dit kwam ook door aardstralen.
Je kunt altijd iemand uitnodigen die dit ook kan en dan weet je het zeker. Baat het niet het schaadt zeker niet.

oh ja bij ons het werk zocht een keer iemand waar het riool lag, maar omdat het niet op de tekening stond werd het dus moeilijk. Hij had toen een lasdraad gepakt waar hij een soort wiggelroede van had gemaakt en ging daarmee zoeken. Wij hebben hem eerst uitgelachen maar uiteindelijk werd ons de mond wel gesnoerd want hij vond vrij snel waar het riool lag en niet na 10 keer graven maar zelfs na 1 keer.

Gewijzigd door - pranger7 op 25 Oct 2012 09:54:04

Ook ik kan je niet helpen. Ik heb net als Domino helemaal niks met aardstralen en geloof daar ook helemaal niet in. Wat niet wil zeggen dat het misschien wel bestaat hoor, maar meer mijn gevoel wat zegt dat dat niet bestaat. Het ene kind is nu eenmaal vroeger wakker dan het andere kindje.

Sterkte, want zo vroeg op zal echt niet fijn zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ik geloof er zeker wel in. Niet alleen in aardstralen, maar ook in magnetische straling. Er is zoveel verkeerde straling wat zeker weten slecht is voor je gezondheid. En voor de mensen die niet in slechte straling geloven, het is bewezen dat als je te lang voor de magnetron blijft staan, je onvruchtbaar kan worden. Dat komt door de straling. De UMTS masten die een aantal jaar terug zijn geplaatst, zijn zeker weten niet goed voor de gezondheid van de mens. Het probleem is alleen dat het altijd pas wordt onderzocht en getest als ze er al staan. En dan komen die onderzoeken vaak ook niet meer naar buiten, omdat het anders bepaalde mensen veel geld gaat kosten.
Ook draadloos internet is een crime.
Anyway, wij hebben een PXD bio pyramid in huis staan, om ons huis te zuiveren van de straling. Wij merken echt verschil en weten zeker dat het helpt.
Je kan eens kijken of er vlakbij jullie huis elektriciteitsmasten staan of UMTS masten. Verder kan je eens proberen om 's nachts alle stekkers van apparaten die veel straling afgeven er uit te laten. Draadloos internet sowieso, tv, computer, magnetron… En wekkerradio’s vlak bij je hoofd zijn ook niet goed.
Enne, dit is mijn mening he, hier zullen misschien ook mensen het niet mee eens zijn

Groetjes

Dank voor jullie meningen (die ik uiteraard allemaal respecteer). Onze dochter heeft een paar ochtenden redelijk “uitgeslapen” dat wil zeggen tot 6 uur. Als ze dan om half 5 wakker werd, wat ze dus nog wel deed, kon ze wel weer in slaap vallen (dat deed ze voorheen niet). Maar ja, nu is de tijd verzet en vanmorgen was het drama (4.45 uur wakker en huilen tot half 6 en daarna krijsen). En ze gaat nu lopen, dus wellicht dat het daar ook mee te maken kan hebben.
Ik weet niet waar het door komt dat ze nu wel in slaap kan vallen 's ochtends, maar goed. Dat is wel positief in ieder geval. Of het nu komt door het verzetten van het bed of niet, dat zullen we nooit te weten komen natuurlijk. Ik hoop dat ze het volhoudt door zelf weer in slaap te vallen, dat scheelt in ieder geval een uur 's oachtends.