Aardappel met bietjes


#1

Gisteren hebben we aardappel met bietjes gegeten. Ik koop van die gekookte bietjes in een vacuum zakje, die rasp ik met de grove rasp(niet verwarmen maar gewoon koud eten), een fijn gesnipperd uitje er door heen en een beetje slasaus naturel. Joey heeft het ook gegeten en hij vond het heeerlijk Een speklapje erbij, hmmm wat een feestmaal

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#2

Hey wat een idee. Ik heb namelijk het idee dat wij altijd hetzelfde eten. Dus je eet die bietjes (met ui) gewoon koud??
Klinkt lekker. zal het ook eens gaan maken.

Groetjes Bianca


#3

Als salade met appel etc erbij vind ik dat wel lekker maar … als hoofdmaaltijd moet het bij mij toch wel warme bietjes zijn hoor…


#4

Ja gewoon koud laten, maar ik leg dat pakje wel een uurtje voor we gaan eten uit de koelkast, anders is het wel heel erg koud!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#5

@mini-boy
Mijn vriend kende alleen maar warme bietjes van thuis, ik vind dat echt niet lekker! Nu is Danny ook verslaafd aan koude bietjes, en vind hij die warme maar nisk haha!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#6

Daarom vroeg ik het ook. Ik ken ook alleen maar warme bietjes. Een makkelijke maaltijd. Lekker snel klaar ook. Ideaal. Ga het echt wel eens proberen.
Weet alleen niet of de heren het lekker zullen vinden. Mijn man is niet zo van salades. En Nick… geen idee

groetjes Bianca