Hoi,
Ik pas in de vakanties op mijn 2 neefjes. De zonen van mijn broer (7 en 5 jaar, nou ja, bijna 5 jaar). Gaat allemaal prima hoor. Maar vanochtend kwam hun moeder ff langs en die verteld mij dus, dat de oudste (die echt heel groot is, net zo groot als mijn neefje van 10 jaar!! de middelste van mijn zus is dat weer) weer last heeft van aanvallen. Maar in dit geval gaat dat met woede gepaard, die zich nu op andere mensen richt. Dus echt beuken en schoppen. Zelfs zijn vader werd onder het eten, echt bedreigd… Met een vork. Klinkt grappiger dan het is! Uiteraard zitten zij daar erg mee en ik vind het ook heel erg voor mijn neefje, dat het toch weer zo ver is… Het zijn echte aanvallen en vrij frequent weer. Om niets… Nu heeft hij vroeger veel ziekenhuizen van binnen gezien, om er maar achter te komen, waar dit vandaan kwam, gaat naar byzonder onderwijs, ging hartstikke goed, tot ik dit dus hoorde. Nou jullie snappen, ik wil niet langer meer op hem passen in de vakanties. Stel dat ie mijn kinderen ook wat aan doet!!! Dus niet he. Binnenkort ga ik op een avondje naar ze toe, als mijn broer er ook is en dan moet ik het ze maar vertellen, dat ik dat niet meer wil. Durf geen risico te nemen, jong is echt supersterk! Dit zeg ik niet om mijn neefje af te vallen, ik vind het juist heel erg voor ze, maar heeft iemand nog een goede tip, hoe ik het het beste kan brengen binnenkort? Ik doe het speciaal als mijn broer er is, omdat die het ongetwijfeld zal begrijpen. Vind het heel moeilijk in ieder geval. Tis ook altijd wat in die familie van mij.
Jullie zouden het dan toch ook niet meer doen?
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo