Hallo allemaal…
Ik heb al een aantal topics gelezen hier over flessen en bijvoeding maar toch kom ik nog en vraagje stellen!!!
Rayhan is nu 4 maandjes oud en kan nu starten met het fruithapje.
Alleen lees ik overal dat je maar max 1000 ml per dag flesvoeding mag geven maar ik zal jullie ff het schema laten zien wat ik voor Rayhan heb:
06:00 -> 180 + 6 schepjes (hierna gaat hij weer slapen en slaapt door tot de volgende fles)
10:30 -> 210 + 7 scepjes (om half 1 leg ik hem in bed tot de volgende fles maar meestal moet ik hem dan om 14:30 echt wakker maken)
14:30 -> 210 + 7 schepjes
18:30 -> 180 + 6 schepjes
22:30 -> 210 + 7 schepjes.
Eerst kreeg hij alles 180 maar dat hield hij overdag niet vol, dan had hij na 2 uurtjes alweer honger.
Dus ik dat gezegd op het cb en die zeiden dat ik dan de flessen dat hij het niet vol houd moet vervangen door 210.
En dat heb ik gedaan maar dan kom je met schepjes dus over de 1000 ml uit.
Wat kan ik nu het beste doen?
Tevens zie ik bij heel veel van jullie staan dat jullie maar 4 flessen geven met 4 maanden, zou ik dat bij rayhan ook kunnen doen of moet je dat afbouwen>??
Want meestal is rayhan tegen een uur of 8/9 al moe en valt hij in slaap en moet ik hem wakker maken voor de fles van 22:30.
Dan mijn vraag over bijvoeding.
Ik ben begonnen met fruithapje sinds gister en geef deze tussen de fles van 14:30 en 18:30 namelijk om 16:30.
Want het cn zei dat je die moest geven wanneer hij het langst wakker is en dat is hij tussen die flessen.
Eigenlijk blijft hij dan wakker tot een uur of 21:00.
Is dit een goed moment voor het fruithapje?
En hoeveel moet ik geven? Totdat hij echt niks meer binnen houd?
Wie kan mij helpen?
Groetjes Germaine