Aanrijding gehad

Pffff ben zooo geschrokken, vanmorgen reed ik naar de c1000 voor de dagelijkse boodschappen, en jaaa hoor ik rijd op een voorrangs weg, en van rechts klapt er een andere auto boven op me, Jeetje mina wat schrikt een mens, auto waarschijnlijk totallos, das lekker dan niet eens mijn schuld, maar wel auto weg, als het goed is horen we morgen of dat echt het geval is…

Tries

nou tries dat is zeker schrikken zeg!! bah!!
heb je neregens last van??
zaten de kids erbij??
nou succes lieve groet janneke en hananh

Allemachtig, volgens mij sta je dan na een uur NOG op je benen te trillen of niet?
Heb je er zelf, behalve de schrik, verder niks aan over gehouden?
En waren Jordy en Roy ook bij je of was je alleen?
Sterkte hoor, en ik duim dat de schade toch nog meevalt (al lijkt dat nu misschien niet zo)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Neee ben zo blij dat de kids er niet bij waren, behalve dat ik een knallende kop pijn heb maar dat is de schrik heb ik verder gelukkig niks…

Tries

Gelukkig maar dan!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Jeetje Tries.
Dat is schrikken zeg! ik weet er alles van ( was toen ook niet mijn schuld)
Je staat te trillen op je benen en bent er even helemaal van af.
beetje bekomen van de schrik?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Jeeeeeeeeeee meis, wat is dat nou ? Dat is zeker schrikken… Gaat het weer met je ?

Al een beetje van de schrik bekomen?
Ik weet hoe je je voelt, ben ook een keer aangereden, auto vloog met 120 kilometer per uur op het puntje van de motorkap. Nou da’s ook schrikken kan ik je vertellen.

Ik hoop dat het met jou wat beter gaat.

Sterkte meis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

ff update

Hoi allemaal,

Ik ben weer een beetje mens, maar ik wist niet dat een mens zo de schrik in zijn lijf kan hebben zeg.

Ik reed dus op een voorrang weg denk iets van 35 of 40 kilometer, zij komt van rechts en ze zegt nog in plaats dat ik rem geef ik gas, grrrrr gevolg waarschijnlijk dus totaallos tis een auto uit 96 diesel en 28000 kilometers gereden, het schade bedrijf gaat hun best voor ons doen, dat de schade expert er voor gaat hem te laten maken met b spullen, niemand die daar wat van ziet, maar wij hebben wel de auto nog, en krijg er nog wat voor terug als we hem inruilen, anders gewoon dus dagwaarde nou en die niks…
We hebben voor vervangend vervoer moeten zorgen want tja Peet moet toch aan het werk gewoon morgen…

Ik zelf heb niks en de tegen partij gelukkig ook niet, behalve goede schrik dan, gelukkig waren de kids bij Peet thuis, maar Jordy was ondanks dat alles toch goed onder de indruk.

Wel netjes, de tegenpartij belde net of het goed gaat… dus vind ik wel heel tof… maar ondanks dat ben ik toch goed pissig…

Tries

Gewijzigd door - Tries op 27 Feb 2006 20:30:32

Ja das wel logisch!!
Maar goed dat het goed is afgelopen zeg!!
Zal wel erg schrikken geweest zijn…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Gewijzigd door - Maris op 27 Feb 2006 20:33:17

mutsie… gaat het goed…

c1000 geloof 500meter van je huis vandaannnnnnnnnnnnnnnnn, wil je me dit noooooooit meer aandoen…

groetjes Kim, mama van

en

Tjonge Tries !
Alles is al gezegt maar ik wou toch effe laten weten
dat ik met je meeleef. Klinkt misschien afgezaagt
maar ik ben blij dat je er niets aan over hebt gehouden !!!

zo ik schrik me rot zeg .maar gelukkig heb je niks .beetje bekomen .ja somige mensen hebben de weg voor hun zelf alleen nodig.nou sterkte meid

groetjes marielle mama van
10-10-01

Goedemorgen,

Gisteravond het verlossende woord de auto wordt gemaakt… als het goed is is hij maandag of dinsdag klaar, Ben gister toch nog maar even naar de huisarts geweest, want al mijn spieren in mijn nek zitten vast en moet zeggen een lekker gevoel is het niet…jeetje zeg…

Heb pijnstillers en fysio gekregen hopelijk is binnen kort alles weer los

Bedankt voor de lieve woorden

Tries

Sorry Tries ik lees het nu pas.

Heel veel sterkte meid. Gelukkig dat je kids thuis waren zeg.

Hopelijk gaat het met de fysio en de pijnstilling stukken beter met je.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

zo he tries de auto word toch gemaakt ,goed joh .ja je heb zelf ook een optaater gehad ,hopenlijk gaat het met fisio en pijnstillers beter ,sterkte meid .oja wat ik vragen wil hoe is je vriezer ??? was even benieuwd

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hahaha Nou die kwam binnen toen alles net was gebeurd, maar tot op heden bevalt ie prima, en heb de andere al weer verkocht

Tries

Tries wat fijn dat die auto niet totall loss verklaard wordt zeg.
Scheelt en hoop poen!

En hopelijk zijn de nek- en andere klachten gauw over!!

Tessie

Lastig hoor die nek klachten! Gaat het al wat beter??

Gelukkig maar dat de auto niet helemaal verrot is!! Meevallertje…

Nou succes ermee!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

jeetje miena man,dan schrik je echt ja pffffffffff

maar gelukkig kan de auto gefiks worden,want ja dag waarde is tegenwoordig ook niks meer,

maar je zegt andere auto regelen voor peet zijn werk,als je dat moet betalen kan je als goed is verhalen op de tegen partij,moet je ff navragen bij je verzekering

en gaat het nu met je en je nek en spieren enzo

Bianca,Dylan & Kaitlyn