Aankleding peuterkamer

Hallo,

Mijn man heeft een boomhutbed voor ons zoontje van 2 gebouwd. Echt super. ik heb ook een apendekbed voor hem gekocht. hij vindt dieren helemaal geweldig. Maar nu zit ik nog een beetje met de aankleding van de kamer. we willen het dus een beetje in jungle stijl inrichten, maar we weten niet goed wat. we hebben al op internet gekeken maar kunnen nergens echt iets vinden. we zaten te denken aan een heel groot jungle schilderij en net takken etc.
heeft iemand tips voor ons of kan iemand ons vertellen waar we dergelijke leuke dingen kunnen kopen?
groetjes
natascha

Je kunt van pluche dierenkoppen kopen om aan de muur te hangen. Alsof het trofeeën zijn.

Verder een grof net aan de muur of het plafond.

Groetekes, Sje

Ey grappig onze buurjongetje van 5 heeft ook een jungle kamer.
Hij heeft van de ene hoek naar een stuk muur een dik touw hangen aan dei touw wat nep takken/bladeren en wat knuffels een lange slang aap ed.
Op een andere muur heeft hij “jungle behang” door middel van foto poster op de muur hangen.

Erg gaaf…

Ben benieuwd hoe je kamer wordt, gaaf dat je man een boomhut bed gemaakt hebt knap hoor!!

Amai echt gaaf dat je man dat zomaar even in elkaar heeft gezet!
Ik zou voor de kamer aan te kleden een schatkist zetten. Dat heeft echt iets misterieus en past wel bij een jungle, verder zou ik tapijtjes leggen in het groen (graskleur) dat houd de sfeer er ook in. En als het bestaat tenminste, zo boomstammen/stronken in plastick voor op te zitten. En idd veel dieren.
Ik geloof dat je eens in Ikea moet gaan kijken voor die hebbedingen.

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Super leuk zeg…jullie zoontje boft maar met zo’n vader (en moeder). Ik weet niet hoe groot de kamer is maar mss is het leuk om een soort liaan te maken van dik touw om op te schommelen. Bij de Hema kun je lampen zelf samenstellen dus mss ook nog een idee. Zou het niet te druk maken omdat er natuurlijk ook nog geslapen moet worden.

Erg leuk zo’n jungle kamer. Goed van je man dat hij zo’n bed in elkaar heeft geflanst.
Ik zou het idd ook niet te druk maken anders liggen ze snachts weer wakker omdat ze allemaal enge dingen zien in het donker

Groetjes Bianca

Ja erg handig zo handige man. hij heeft hem nagebouwd van de serie van life-time. ons zoontje vindt het helemaal geweldig en hij wilde ook steeds helpen tijdens het bouwen. ik had eerst wat schrik voor de hoogte maar hij blijft er lekker in.
ik heb al een apendekbedovertrek gekocht bij de hema geweldig. maar van die lamp dat wist ik niet moet ik eens gaan kijken.
ik was zelf ook al opzoek naar iets van boomstronken of lianen maar kon ze nog nergens vinden waar je ze zo kon kopen en inderdaad is ikea misschien ook een goed idee.

groetjes
natascha

Hoi hoi,

ik geloof dat je bij Ikea ook een boomblad hebt voor boven het bed, is misschien ook leuk voor boven het speelhoekje of zo?! Heb je een foto van het bed? Lijkt me wel heel gaaf hoor! Handig zo’n man die kan bouwen en het ook DOET hahaha!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Leuk een jungle kamer! Dat wil ik voor Thoby ook gaan doen als hij wat ouder is.
Op deze site vind je allerlei leuke jungle dingen:

http://www.mijnkinderkamer.nl/junglekamer (weet niet of ik wel zomaar een link mag plaatsen eigenlijk)

Groetjes,
Margot

@Margot: Oooooooooooo wat leuk, maar ook zo duur!!! E 99,95 voor een muursticker van een boom!! Is Ikea toch iets goedkoper

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

quote:
Hallo,

Mijn man heeft een boomhutbed voor ons zoontje van 2 gebouwd. Echt super. ik heb ook een apendekbed voor hem gekocht. hij vindt dieren helemaal geweldig.

Dit vraagt natuurlijk wel om foto’s he

Als je neutraal behang hebt op de muren, zou je natuurlijk met verf
zelf leuke platen kunnen tekenen.
(Foto op muur projecteren, en overtekenen)

Er zijn van die boomstronk-krukjes/stoelen te koop, misschien is dat iets.
De suggestie van een schatkist is ook leuk.
Dat blad van Ikea is inderdaad ook leuk.

M.

ZO DUUR!!!

Hahaha! Dat heb ik niet eens gezien!

Belachelijk gewoon!!

Ja Ikea is TOP! hihi!

Groetjes
Margot