Aankleden en luier wisselen

Wij gebruiken de commode ook altijd!!
We wonen ook in een flat, dus het is ook makkelijk, maar ik zou ook niet weten waar ik anders nog een partij luiers kwijt moet, en een aankleedkussen, hebben we echt geen ruimte voor!
Nu kruipt Seth ook over de hele commode, en als ik zoveel mogelijk kleren zittend aan doe, dan haalt hij zijn mandje met toiletartikelen leeg
Daarna liggen en romper vast, en broek en sokken aan.
dan gauw weer ziiten met het mandje, om zijn haar te doen.
Nee, alles gaat hier lekker op de commode!
Liefs, Anne

Ja, idd Linette

Ik vind het ook ideaal om alles bij elkaar te hebben en heb geen zin om beneden ook nog eens luiers, billendoekjes etc ergens neer te moeten leggen. En idd belangrijkste is de hoogte. Moet er niet aan denken hem op onze bank te verschonen. Die is zo laag dat dit me echt mijn rug gaat kosten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

ik heb ook overal kleine spulletjes liggen waarmee ik hem kan afleiden op de commode… alleen wou dat hij ook wil zitten… hij wil alleen maar staan op de commode en in/op me klimmen…!!

Linette en Sandra, jullie zijn niet de enige hoor. Wij hebben hier nog steeds een soort van commode en ik loop gewoon met twee kinderen naar boven als er eentje een schone luier moet.

We hebben nu wel van die luierbroekjes voor Kimo gekocht, omdat hij steeds op het potje wil (komt nog niets uit), en die gaan makkelijker aan en uit staand.

Lilypie Tweede Ticker
[img]http://b1.lilypie.com/UxW1p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

He meiden,

Bedankt voor al jullie reacties!! Ik ga mijn kleine meid inderdaad eens staand proberen aan te kleden. Ze vind het zo leuk om te helpen met aankleden, daar moet ik toch van profiteren!

Groeten
Iris

Nou is mijn zoontje 14 maanden Dus ik weet niet hoe ik het rond de tijd van 21/22 maanden doe
Maar ik roep wel eens dat ik een cursus judo ga volgen Man wat zijn die kleine wurmen sterk en snel
Wat bij mij (nog) steeds helpt is zn tanden borstel Tanden poetsen vind hij vreselijk Maar zelf er op sabbelen vindt hij heerlijk En anders even mijn horloge of een ander prulletje (knijper/tube tandpasta noem maar op)
Maar alles gaat op de commode De kamer is al vol genoeg met de box en zn speelgoedjes
En we hebben net een nieuwe bank Maar de oude wou ik het ook niet op
Grt
Linda

Lilypie Second Birthday tickers