Aangezichtsligging

mijn dochtertje is geboren met haar gezicht naar boven.nu had ik het geluk dat ik brede heupen had en heb ik haar eruit geperst in 5 minuten.maar nu hoorde ik vandaag bij de nacontrole dat ik bijna naar het ziekenhuis had gemoeten,omdat dit meestal zware bevallingen zijn en het kindje dan gedraaid moet worden(au).heeft iemand ook een kindje gehad dat zo lag en hoe is dat gegaan.heeft jullie kindje nadelige gevolgen aan zijn/haar nek overgehouden van die rare draai die ze dan maken?

hoi fie is ook geboren met een aangezichts ligging en kon e rniet spontaan door, met een vacuumpomp is ze uiteindelijk terwereld gekomen, ze heeft zeker nog tot twee jaar oud daar last van gehad omdat die pompm dan ook op de verkeerde plek terecht komt half op het voorhoofd ipv achter op het hoofdje.

mar knap hoor kind eruit persen terwijl het verkeerd om ligt!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

zijn die brede heupen toch nog ergens goed voor.hihi

ja hahahaha maar ook alleen daarvoor!!!
ik ben zo smal bij mij kon die pomp er niet een in
maar dat is aan de buitenkant niet te zien hoor hihihihi

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Nou dat heb je netjes gedaan dan.
Ik heb een stuitligging gehad en wel een onvolkomen stuit dus was ook best heftig.
Maar uiteindelijk vergeet je dat zo als je dat mooie wonder in je handen hebt, maar verder heb ik geen ervaring met je vraag.
Gr. Natasja

ik vraag me eigenlijk af,omdat mijn meisje zoveel huilt,of ze misschien toch last heeft van haar nekje.want voor mij was het wel een makkelijke bevalling,maar voor haar misschien niet,ze heeft toch een hele onnatuurlijke bocht moeten maken om eruit te komen.ik had op dat moment ook helemaal niet door dat het heel zwaar had kunnen worden,want dat had de verloskundige (gelukkig)niet verteld.dat zei ze pas bij de nacontrole,dat ik eigenlijk niet thuis had mogen bevallen.dus had ik ook niet door dat het toch wel een bijzondere bevalling was en belastend voor de baby.ze krijste ook direct na de bevalling(en is daar niet meer mee opgehouden)van gisterennacht 4 uur tot vannacht 12 uur heeft ze weer gehuild.bij het cb zeggen ze krampjes.dat kan wel,maar ik begin te geloven dat het dat niet alleen is,dus gaan we vrijdag naar een osteopaat

Ik geloof ook wel dat als baby’s veel huilen er meestal wel een rede voor is. Ik ben benieuwd bij de osteopaat, of ze iets kunnen ontdekken.
Succes!!

Gr Sandra