Ik sluit me bij Inge aan
Sorry Wil
Liefs Michelle
Ik zou zeggen: Kimmetje, Asje; kan er een slotje op? We komen er toch nooit uit en het gaat volgens mij nu nergens meer over dan enkel stekelige opmerkingen maken en insinuaties.
Het onderwerp is nog amper terug te vinden in het hele topic!!!
En anders dames: lekker niet meer reageren op Irmandre of Bambi. Iedereen doet het op zijn of haar manier en dat is de PERFECTE manier om voor je kindje te zorgen! Ja toch?
Zullen we opleidings gegevens achter wege laten? Het zegt namelijk helemaal niks, ook niet over je intelligentie niveau. Er zijn mensen die geen opleiding hebben, om wat voor een reden dan ook , maar ontzettend slim zijn, en er zijn mensen die een HBO opleiding hebben , en met heel veel dingen zo dom als het achtereind van een varken zijn. (achterhoekse uitdrukking) En voor het geval er een weer woord komt mbt mijn opleiding en dat ik die dan niet geahd zou hebben, ik heb een HBO opleiding!!
En vraag mij trouwens wel even af, dat als jij je vragen wel stelt aan familie , vrienden. collega’s , waarom je dan in vredesnaam lid bent geworden van ikkeben!!
Verder ben ik klaar mee, sluit het topic maar. Ik laat nog wel weten hoe het gaat met zindelijkheid van Bo.
liefs woezel
@michelle, geeft niks hoor, ik weet dat jullie er niks aan kunnen doen, en gewoon je eer verdedigen. Zou ik ook gedaan hebben!!!Het komt door mensen als bambi en imandre die gelijk een bepaalde toon zetten en iemand niet in hun waarde kunnen laten.
liefs woezel
@Christa: je hebt gelijk, maar wat ik al zei als mensen mij op die manier aanvallen kunnen ze wat terug verwachten. wie een knal geeft kan er 1 terug verwachten…snapje? als ik me niet hierin zou verdedigen wat voor moeder zou me dat dan maken?
wat mij betreft is het onderwerp nu ook gesloten ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt nu.
@Wil:
Even on topic; jij had toch een potje dat geluid maakte he? had jij dat bij het kruidvat gekocht? die waren daar volgens mij een tijdje terug in de aanbieding.
ook van chicco heb je die potjes… welke hebj ij? ik zit eraan te denken ook zo’n geluiden potje te halen, dat maakt het een stuk leuker en ik denk dat Rico dan misschien minder bang wordt van zn drolletjes hihi! Ik denk dat hij dan zoiets heeft van: he ik heb wel iets geks gedaan maar er komt een leuk muziekje bij: poepen is leuk!
wel in het potje dan he
ja ik heb een potje waar geluid uitkomt, en bo is er niet bang voor. hij is van de fisher price. Zodra bo laat zien dat hij dat toch eng vond, dan haal ik de batterijen eruit en maakthet geen geluid meer!! hahahahaha, en het handige is ook dat je hem tevens als bril verkleiner kunt gebruiken op de wc, dus eigenlijk heb je dan 2 in 1!!
Je kon hem toen idd bij de kruidvat kopen, maar marskramer en blokker heeft hem ook volgens mij. Even kijken waar die het goedkoopste is!! En meid, nergens druk over maken he, jij en michelle hebben het topic niet verpest hoor, dat hebben die andere 2 gedaan, jullie hebben gewoon je eer verdedigt wat ik ook gedaan zou hebben in die situatie, dus niet druk maken!!!
liefs woezel
ja precies bij het kruidvat… ohja die was idd van fisherprice niet van chicco.
ik zal is een rondje maken… maar vond bo dat eng dan?
ik ben benieuwd hoe rico erop zal reageren
Enne ik weet het meis ik maak me er ook niet druk om ik weet wat jij bedoelde maar vond het gewoon sneu voor jou.
ik weet dat jij het logisch vond dat wij ons thuisblijfmama’s gingen verdedigen
bakmama had je mijn mail nog ontvangen?
oei oei wat een heftige discussie ben blij dat ik deze keer er niet bij betrokken ben hahaha
hier nog geen vorderingen kwa poepen hihi
before you judge me, try hard to love me
Sorry, ff een grapje tussendoor… Ik las van iemand die dacht dat het kind dan misschien dacht dat de drol ging praten of geluid maken hihi… Ik moest gelijk denken aan Mr. Hankey van South Park; kennen jullie die? Hiiiiiiiiiidiehooooooo people !!!
@Mriek: hahaha och ik heb mijn punt toch kunnen verdedigen en ik moet zeggen: daar ben ik blij om
maarre ik was wel zo wijs toen ik zei dat ik ging ophouden dat ik dat ook deed, dus ja ik kan mezelf afremmen.