Aangenaam, nieuw hier!


#1

Hallo, ik ben Schoffie, een 38 jarige mama van Cas (2 jaar 3 mnd) en Kate (5 mnd). Woon samen met Schoffieman die heel de dag werkt, ‘ikkeben’ thuis met onze wondertjes. Cas heeft 4 jaar op zich laten wachten en kwam met een beetje hulp uit het ziekenhuis. Kate kon niet wachten en kwam zelf .
Het is heerlijk om thuis te zijn met de kinderen maar ik mis wel een werkomgeving. Door reuma ben ik echter 100% afgekeurd dus werken is voor mij helaas van de baan (leuke woordspeling, hihihi).
Wel heb ik veel vriendinnen en kennissen waar ik mezelf en de kinderen mee vermaak. Ook heb ik vrijwilligerswerk waar ik me nuttig mee maak voor de maatschappij. Hoewel dit door de kinderen op een laag pitje staat.
Nu ga ik eens zien wat er nog meer te doen is op dit kleurige forum!!


#2

Hi ik ben Michèle, mamma van Morgan (2 jaar en 6 dagen) en ik werk 40 uur per week. Samen met pappa, 4 katten en een konijn wonen we in de randstad.

Welkom op ikke ben.

Groetjes,

Michèle


#3

Welkom! Mijn zoontje is ook 2 jaar en 3 maanden Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Welkom!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 20 maanden.
Wij wonen met z’n drieën in Rotterdam.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#5

Hallo, ook aangenaam Schoffie (pittige naam) ik ben Ghislaine de mama van Joaquin (bijna 11 maanden) en ik woon met mijn vriend, Joaquin`s papa in Best Noord-Brabant.

Groetjes!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers


#6

Welkom op het forum

Ik ben Juna, 27, verpleegkundige van beroep, werk fulltime, heb een 2,5 jarige wijsneus Jada & een kat . Wij wonen in Malawi, Afrika omdat haar papa daar vandaan komt.


#7

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 30 jaar en getrouwd. Ook wij hebben een zoontje van 2 jaar en 3 maanden genaamd Tim. Ik werk zelf 3 dagen per week als sales medewerkster bij een IT detacheringbureau.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker