Aangenaam Bettine

Ik ben 27 jaar getrouwd en mama van Noamy van bijna 16 maanden.
Ik werk 3 dagen in de week op een dagactiviteiten centrum voor clienten met een meervoudig complexe handicap. Verder heb ik sinds een tijd een nieuwe hobby taarten maken.

Ik kom jullie hier vast nog wel tegen!Groetjes

Welkom! Wat een mooie naam heeft je dochter. Mijn zoontje heet Erik en is bijna 19 maanden oud. Ik werk 24 uur per week en dan gaat hij een dagje naar opa en 2 dagen naar de creche. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra en heb een zoontje Tim van ruim 18 maanden. Ik woon samen met hem en mijn man in Noord Holland. Ik werk 24 uur per week bij een detacheringbureau. Tim gaat 1 dag naar mijn ouders en 2 dagen naar de creche.

Heb meteen een verzoek aan je, want je banner is niet goed, waardoor we telkens naar rechts moeten schuiven om alles te kunnen lezen. Zou je dit aan willen passen? Alvast bedankt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hi Ik ben Michèle, mamma van Morgan van net 16 maanden. Ik woon met mijn vriend en 5 katten in Zuid Holland en werk 40 uur per week als administratief medewerkerster bij het grootste liftenbedrijf van Nederland. En morgan gaat 4 dagen per week naar het kdv.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

welkom hier, gezellig dat je je hebt aangemeld!
wat een mooie naam heeft je dochter zeg!

Lilypie Vierde Ticker

Welkom!
Ik ben Anne, 20 jaar en mama van Seth van net 1 jaar.
We wonen met z’n drieen in Rotterdam.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers