Mijn dcohtertje van 7 maanden heeft altijd erg veel moeite met inslapen. Ze krijgt om 19:00/19:30 haar laatste fles en gaat dan naar bed. Soms slaapt ze met een kwartier, maar meestal begint ze te rollen ,te draaien en de roepen in bed. Ze ligt in no time op haar buik, zij, weer rug, weer andere zij, zodat haar slaapzak helemaal om haar heen gedraaid zit. Dan hoor ik ook haar tut op de grond vallen en is het Half huilen. Het zet niet door, maar steeds van die aanzetten om te gaan huilen en dat weer een paar seconden stil, dan weer etc etc. Dit stopt echt niet dus ga ik kort naar haar toe, geeft alleen haar tutje terug, leg haar weer op haar rug, een aai en ik ga meteen weer weg. Dan begint het van vooraf aan. Haar laten doen werkt niet. Soms is ze zo druk dat ik haar hele bed kan verschonen, is zeiknat! Omdat ze natuurlijk net een fles op heeft en dan zo druk gaat doen, spuugt ze regelmatig haar bed vol. Dit houdt ze zo rustig een uur tot 2 uur vol. Ze blijft ook maar op haar buik rollen zodra ik haar terug op haar rug leg en gaat dan een soort van op haar knieen zitten met haar kont omhoog en haar gezicht in het matras. Zo ligt ze dan te tijgeren en begint dan steeds zo paniekerig te roepen/half huilen. en valt/ of gooit ze haar tut expres op de grond? Dat weet ik dus niet. Is dit nou aandacht en niet willen slapen? Gooit ze haar tut op de grond en roept en beweegt ze zo omdat ze weet dat ik dan kom? Of is er een andere reden dat ze zo druk is/ haar bed vol spuugt en valt haar tutje gewoon door de spijltjes door het bewegen? Soms houdt ze dit wel 2 uur vol en valt ze rond 21:30 pas in slaap. Herkent iemand dit? Is dit aandacht of niet? en het belangrijkste: Wat te doen?
mama1980
Gewijzigd door - mama1980 op 20 Jun 2010 21:13:23
Gewijzigd door - mama1980 op 20 Jun 2010 21:15:24