Aan tafel bij oma

ghhhrrrr … we hebben het allemaal wel eens, je ergert je groen en geel aan je moeder… ik had het vanavond weer … (het leuke ervan is, dat haar vriend, haar bonusopa… precies zegt wat ik denk, dus die spoort weer punten; oma ze heb een paar ouders, nie mee bemoeien jij …)

pippy die at een paar boontjes, en begon te viezerikken…dus ze moest in de hoek,na 3 keer in de hoek ging ze compleet uit haar plaat, van die lange snikken, gillen stampen… blabla… dus ja laat maar gaan die moet ff uitrazen, dus mijn moeder kijkt mij aan. 'mag ik ff zegt ze ’ … ik denk je doet maar… bedoel ken die kleine moet je vooral haar gaan belemmeren word ze helemaal dol !
dus mijn moeder eroverheen… en dan houdt ze haar vast… owowoowow echt daar ken ik zo pisst om worden, dan denk ik, ja dat maakt het alleen maar erger, mijn stiefvader kijkt me aan zo van ; ow zij wel, die denkt dit ff te regelen (dus ik moest wel weer lache hahahhaha… )
nou die maakte dus niks klaar oma, want ik bedoel zo word die draak echt nie rustig, dus heb dr ff mee genomen naar de garage, afleiding en daarna was ze weer rustig…

maar ik vind het altijd zo grappig dan de vriend van me ma dan zegt wat ik denk en me moeder dingen doet dat ik denk , mens doe ff normaal !
maar goed, was me weer ; erger je niet aan tafel !!

• pfhh moest het ff kwijt*

Pippy is geboren 17.07.2009

ha ha ha mijn schoonmoeder is net zo en dan zegt mijn zwagertje die nog thuis woont ma laat ze het nou zelf oplossen zij zijn der ouders. Nu moet ik wel zeggen dat wij het zelf ook wel direct zeggen hoor, maar soms denk ik ook zoek het uit en komt ze later klagen dat Morgan niet luisterd

Groetjes,

Michèle

ja nou normaal vlieg ik er ook op met zo’n opmerking hoor, maar ja ik had er ff geen puf voor vandaag, denk zoek het maar uit, probeer maar , je weet als moeder dan toch al dat het nie gaat lukken…

maar soms zijn grootouders zowww irritant !
bedoel wij komen daar eten en dan legt ze ook allerlei speelgoed neer, kei leuk hoor voor pippy maar ja ga dan je kind maar eens in een stoeltje krijgen om te eten…want da’s ander speelgoed als thuis, dus die heeft al de pest n dat ze mot eten ipv spelen met dat uitgestalde speelgoed, en believe me, oma luistert net zo goed als haar kleinkind, NIET DUS… want dat heb ik al 50 keer gezegt,
denk dat ik volgende keer oma maar in de hoek zet !

Oh schat wees blij mijn schoonmoeder geeft dat speelgoed ook nog eens allemaal mee naar huis als ze de kans krijgt… het is als het aan haar ligt een complete uitdragerij en dan als ik er iets van zeg pissig zeggen dat ik het haar niet gun der kleindochter te verwennen…

Groetjes,

Michèle

pfffhhhhh ! ow ja dan ben ik blij dat die troep anyways daar blijft, en vooral al die toellie met geluidjes… want daar word ik na 2 uur nie meer blij van, van die waffende hondjes… of whatever!

Oh ik krijg allemaal klein prul. Al haar ouder armbanden en zo die ze niet meer draagt onder het mom anders gooi ik het weg en zij is er blij mee, mens gooi lekker weg de volgende keer.

Groetjes,

Michèle