Aan komen en weer afvallen

Hoi,

vorig was ik weer begonnen met afvallen,ruim 21 kilo er af,romd mei 2008.

daarna weer een paar kilootje erbij einde van het jaar wseer 10 kilootjes er bij

ben vanaf 5 januari wer begonnen en er z ijn inmiddels al weer 2.8 kilootjes er af veel groente 2 aardapeltjes fruit koffie met een keokje 's middag en mijn brood

water thee koffie

Gewijzigd door - lieke33 op 14 Jan 2009 15:33:04

nou ik wens je succes zelf lukt het mij niet om aan te komen het is allebij even moelijk.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Veel succes!!!

Ik ben nog nooit zo makkelijk op gewicht kunnen blijven als na de bevalling.
Tot ik nu aan de medicijnen zit, ik blijf maar eten (eetdrang)!!! Gelukkig zijn er maar 2 kilo aan, ik vind het verschrikkelijk dat ik aan kom, ben hier heel pietje precies in!

Misschien moet ik er dan toch ook weer aan geloven en weer gaan hardlopen…

Groetjes Frauk

zelf ben ik begonnen met Sonja Bakker. Ben in anderhalve weel al bijna 2 kilo kwijt. Goed vol te houden. Was na de bevalling verknocht aan snoep…

Leuk he die boeken van Sonja… ze liggen hier ook. Niet omdat ik aan het lijnen ben maar gewoon om er tips en ideeen uit te halen van wat zullen we vanavond weer eens eten!

Succes meiden met afvallen/aankomen! Maar laat het niet je leven beheersen… je ben zoals je ben!! Iedereen op zijn manier even mooi!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ben ook weer bezig hoor. 3 Kilo in 3 weken. Weight watchers volg ik.

Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan en was er toen 10 kwijt wat er nu weer bij zat na de bevalling. gaat wel goed maar soms is de verleiding wel heel groot.
We gaan in April weer naar Bali (familie bezoek) en ik denk dan maar gewoon aan mijn badpak en dat werkt hoor hahahah.

Succes allemaal.

Bianca