Aan Klamboe trekken

Senna trekt de laatste tijd haar klamboe steeds in bed. Door de spijlen heen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik er aandoen dat het niet meer gebeurd, ze draait haar arm er helemaal in en wie weet wat er nog meer kan gebeuren.

Mijn man gaat morgen in ieder geval een hor ophangen voor haar raam, maar ja dat hebben wij ook en ik ben 2 nachten geleden ook helemaal lek geprikt. Ze vliegen dus gewoon door de af en toe openstaande deur heen (Baal, baal).

Nou ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben en misschien ook tips.

Groet Vanessa mama van Senna.

Dat is wel een eng idee hoor, dat ze die in bed trekt. We hebben er zelf geen, maar ik zou hem denk weghalen in jouw geval. Beter iets te voorbarig dan dat er gekke dingen gebeuren.

Gr Sandra

die van mij lag er laatst ook helemaal in gewikkeld
weg halen hoor!!! straks gaat ie om haar keel
ik heb m ook weggehaald , hoe jammer het ook is , want het staat heel kaal
ik had m eerst helemaal aan het hoofteind gedaan met een klem erom heen
maar nog had ze m te pakken , dus kijk uit!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Hoi,
Ik heb m onderaan vastgezet aan de muur en het bed een stukje van de muur af.
Ze kan er niet bij, heeft het wel geprobeerd, maar lukte niet en nu kijkt ze er niet meer naar om…

Maar weghalen is ook een optie:D

Liefs Wendy

Ik denk dat je er niks aan kunt doen dat ze die klamboe pakt, dus ik zou het ding helemaal weghalen als ik jou was. Veel te gevaarlijk als ze erin verstrikt raakt en het helpt dan toch al niet meer tegen de muggen, dus dan is de werking vergelijkbaar met het hor dat ze krijgt.

Je zou gewoon goede antimugprodukten kunnen kopen. Citronellastekker van Vapona of Roxasect, Autan-smeerseltjes, citroengeranium op haar kamertje zetten, etc.

Groetekes, Sje

Ja wat meerdere al zeggen weghalen dat ding, vandaag nog!!
Door een mug geprikt worden is een peuleschil vergeleken bij wat zo’n klamboe met je meissie kan doen…
Een insektenstekker dan maar??

Succes !!

Groetjes Nathalie & Co

Hoi

Evy doet het ook. Wij hebben de klamboe bij elkaar gebonden en achter haar bedje gehangen.

Maar we willem em deze week ook weghalen.
Het zekere voor het onzekere nemen, He??

Heb de klamboe gisterochtend al aan de achterkant van het bedje gehangen dan kan ze er niet bij, dus ze ligt al “klamboeloos”. Ik had me ook al allerlei gekke ideeën in het hoofd gehaald… waar ik de rillingen van kreeg dus achter haar bed gehangen.

Morgen komt de hor erin en dan 's avonds nog maar ff d’r kamertje checken, maar die rot muggen zitten op de moeilijkst te vinden plekjes en zie je ze dan zitten ze in de nok van het dak… grrrr.

Thankx lady’s voor jullie ervaringen en tips!

ik had m dus ook achter het bedje gebonden en nog had ze hem te pakken
maar ik had m alleen voor de sier hangen hoor , dus dat ding had niet eens een functie , hing daar alleen maar heel schattig te wezen
maar nu is het wel heel kaal hoor , en ik kwam tot de ontdekking dat ik vergeten was een foto te maken er zaten van die leuke vlinders op
dus ik hang m nog een keer op .voor de foto hihihihi

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Wij hadden ook een klamboe om het bedje heen.
tot ik op een ochtend binnen kwam lopen en hij er helemaal ingewikkelt lag.
ik ben me kapot geschrokken en heb dat ding meteen weggehaald.

Groetjes Marianne mama van Ruben

ook britt heeft een klamboe maar heb hem ook aan de poten van het bed vast gemaakt hij is dus niet meer voor de muggen maar meer voor de sier ook hebben wij wel iets voor de ramen hangen maar gelukkig hebben we geen last van muggen afkloppen hahah.
mij prikken zo ook niet maar mijn man wel zielig he britt weet ik niet ligt er aan hoe haar bloed smaakt he.
nou hoop dat je er wat aan hebt.

Bij Joël heb ik hem ook weggehaald toen hij eraan begon te trekken en dat ga ik ook bij Daniël doen. Nu dient hij ook nog een beetje als hemeltje en het staat gewoon gezellig! Mijn idee is dus ook weghalen!
We hebben Daniël ook sinds een week niet meer in de wieg. Hij rolde alle kanten op en we vonden dat niet meer zonder gevaar, dus meteen het spijlenbedje in elkaar gezet en de wieg niet meer gebruikt!
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Zou de klamboe maar snel weghalen! Hebben wij ook gedaan, veel te bang dat er wat gebeurt. Wij hebben een hor voor haar raam gemaakt en dat helpt wel goed. 's avonds kijk ik altijd even of ik nog een mugje zie. Ze is 1 keer geprikt, wel vervelend maar ze had er verder geen last van. Maar ja, liever een prikje van een mug dan ademnood toch?

Voor de gezelligheid heb ik wel een houten mobiel (ver) boven haar bed gehangen, omdat het anders zo kaal wordt. Ze kan hier niet mee spelen maar vindt het altijd wel heel erg leuk om naar te kijken voor ze slapen gaat.

Grt, Sabine

Zo de hor zit er sinds gisteren in en nog geen muggebult gezien!!
De hor hangt nog achter d’r bedje en dat gaat tot nu toe nog prima.