Aan de mama van Senna

ik heb even een heel nieuwschierig vraagje en dat is …??
Heb je al een nieuwe fiets gekocht? En heb je er al lekker mee gefietst met die kleine boef van je. En hoe vondt ze het? nou we horen het wel groetjes en nog heeeeel veel fiets plezier.
Wat een vragen he haha sorry las net je topic terug en vroeg het me gewoon af.

Hahaha, je mag best nieuwgierig zijn hoor, niks mis mee!
Hebben gister een nieuwe fiets besteld en die komt binnenkort binnen dus daarna kan het fietsen beginnen. Als ik gefietst heb dan zal ik het ff laten weten!

Groet Vanessa mama van Senna.

Hoi Vanessa,
Wil je misschien ook vertellen welke fiets je hebt besteld. Wel brutaal he!, maar ik heb gisteren voor mijn verjaardag een mooi fietszitje gekregen, alleen past deze niet goed op mijn fiets. Zal dus een andere moeten gaan aanschaffen, maar probeer eerst even uit te vissen wat de meest praktische fiets is! Anouk is nog iets te klein met haar 6 maanden om al te fietsen, maar hopelijk zo in september kan het gaan gebeuren (ze zit inmiddels wel zelf rechtop, dus wie weet).

Grt, Sabine

O…o… het was een nieuw merk van sparta, durf het ff niet te zeggen. Ook manlief komt niet op het type, als hij volgende week binnen is dan zal ik het ff doorgeven.
Hij stond ook nog niet in de folder, dus vandaar heb ik ook geen boekje ofzo mee gekregen.

Groet Vanessa mama van Senna.