en nee ik ben niet ongesteld wat heb ik toch! ik ben overgestapt van de lovette pil terug naar mijn oude pil (diane 35) omdat ik constant spotting kreeg. niet tof… maar wat ik nu ehb ik ook niet tof. ik heb CONSTANT behoefte aan chocolade en zo erg zelfs dat ik echt geirriteerd raak als ik het niet heb, en dat ik helemaal voldaan ben zo gauw ik een stuk of 10 M&M’s tegelijkertijd in mn mond stop alsof ik nooit wat te eten krijg haha…
Weten jullie nog dat ik zoveel afviel? nou volgens mij zit het er heel snel weer aan hoor ik kan niet stoppen.Overigens heb ik dit OF met chocolade OF met taart. pff en ik moet nog een week de pil slikken. ik heb ook de hele tijd pijn in mijn linkerborst. ik wordt een beetje simpel van mn hormonen. ik ben echt nu in staat nieuwe M&M’s te gaan kopen. en dus alleen daarvoor de winkel in te moeten… zwakkeling als ik het doe (en ik acht die kans vrij groot) haha! vrouwen grr!
Aaarghh Chocolade bui!
Lijkt wel of je een magnesium tekort hebt. Op zich kan het niet zoveel kwaad als je lijf hier echt om vraagt. Zelfs ik kan en moet dan toegeven, maar hou het even in de gaten anders even waardes laten prikken bij de ha. Overigens kan wel alles even van slag zijn door je pilwissel.
Groetjes,
Michèle
magnesium? ivm chocolade? leg is uit aub…
enne ja dat heb ik ook wel ergens he want deze pil is veel zwaarder dus het ZOU kunnen. maar echt ik moet gewoon constant eten en dan niet gezond. dit is zo niet mij… en toch gebeurd he. aargh ik erger me suf dat ik net mn laatste m&m heb opgegeten haha dat is toch erg? ik voel me net zo’n freetschuur
Als je magnesium laag is heb je zo ie zo meer behoefte aan suiker maar chocolade in het algemeen omdat daar weer een stofje in zit die dat oplost. Enne ik heb ook wel eens vreetbuien hoor das echt niet erg een keer.
Groetjes,
Michèle
als je magnesiumtekort hebt (dat zou kunnen hoor) dan krijg je ook vaak krampen in je spieren, meestal in je benen, maar kan ook ergens anders zijn. Dus dan even bloed laten prikken. Verder herken ik t wel hoor. Nu t met mn buik beter gaat en ik dat weer kan eten heb ik laatst gewoon een haffel hagelslag in mn mond gepropt, had écht geen andere chocolade meer in huis
Ik ben al lang blij dat ik dat weer kan verdragen. Maar als je dat regelmatig hebt is t natuurlijk wel vervelend. Hopelijk bij de volgende strip van je pil weer over zodat dit t lastigste deel van de switch was…
groetjes
Ineke
ik heb idd kramp in mijn spieren maar dat komt ook grotendeels door mijn FM
goh ik was op weg naar de winkel voor M&M’s werd ik afgeleid door rico’s 2 nieuwe vriendinnetjes haha, dus daar bleven we andderhalf uur hangen en toen zag ik dat het al kwart over 4 was en ik moest gaan koken. haha saved by the… girls
Haha ach meid, als het alleen nu even is met de omschakeling van de nieuwe pil Dan zou ik zeggen: Leef je uit!
Waarom niet? Je bent toch niet dik ofzo! En als het bij de volgende menstruatie klaar is, dan is er toch niks aan de hand
Geniet er gewoon lekker van
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie