Aaah bah wat een viespeuk!

dit ga je niet menen! vanochtend stond ie in zn blootje in zn kamer maar geen poep in de broek… toch rook ik een luchtje en ik kon er mijn vinger niet op leggen wat het precies was of waar het vandaan kwam. nu net vanmiddag… pakt hij zijn graafmachine, daar zit dus zo’n graver aan die met buisjes vast zit. daar kun je dus wat instopppen. en nu mogen jullie raden wat hij daar in gestopt heeft… (haha oh wat erg!)

ieuw!!!

Zo kwam mijn broer in de peutertijd eens met poepvoeten de keuken in! Hij had op blote voetjes buiten gespeeld in de tuin en had de rare gewoonte om alle beestjes die hij zag dood te trappen. Maar dit keer had-ie “poepie doodgetrapt” vertelde hij! Met die actie zal mijn moeder destijds ook erg blij zijn geweest! Haha!

Groetekes, Sje

ohw hahahaha wat erg! ja ook zo’n viespeukie haha jakkes he…
hij had elke keer zn vinger vies ik denk waar komt het van maar nu snap ik het, hihi hij stopte elke keer zn vinger in die pijp

ieuwwwwwwwww

Liefs Michelle

NIET! Ranzig!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

gadver de gadver!!! Straks zat het ook onder zijn nageltjes en dat met fruit eten , of brood en een koekje…IIIEEEEWWWHHHH… Ik weet dat jij er echt niks aan kan doen Mama van rico, ieder kindje had dit kunnen doen wat dat betreft, maar het is echt zo gadver!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Oh my god!! Hahahahahaha

haha nee hoe moet ik hier in godsnaam iets aan kunnen doen, meneertje spookt rare dingen uit vroeg in de ochtend als ie gepoept heeft, haha zo smeerde erik de muren onder, en stopt rico het in zn auto’s hahahahhaha ohwww bahhhh!!!
enne @woezel; nee hoor ik was zijn handen altijd voor en na het eten, en na het buitenspelen plassen/poepen etc… en voor het slapen gaan en bij het opstaan was ik hem helemaal. dus er zat niets verstopt onder zn nageltjes hihi!

@Inge, rakel het maar weer op Gelukkig bleef het hier bij 2x ofzo.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hahah ja fris is dat zeker niet, overigens kan ik prima tegen poep echt hoor vind ik geen probleem (mijn man wel ) liever daan kots, daar word ik echt misselijk van! Fijn schoonmaakwerkje lijkt me dat!

@Mriek: tja ik blijf het grappig vinden, maar mijn punt is meer: aangezien ik dat erin hield telkens mag jij nu deze erin houden haha!

@malawimamajada: ik kan als het van Rico is tegen beide, maar hoe verzin je het om het in je auto te stoppen… haha

Is goed, mama van Rico

Groetjes,
M

Gewijzigd door - Mriek op 14 Sep 2011 20:20:39

haha daar hebben we het nog wel is over als we in het bejaardehuis zitten samen aan de thee

Groetjes,
M