Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Max presteert het om sinds een paar dagen ELKE OCHTEND om 5.45 uur SHARP wakker te worden! Hij huilt dan niet, maar gaat uitgebreid liggen gillen op zijn baby’s: met hele hoge geluidjes! Zo van: ooooooeeeeee, rrrrrrrr, ooooooo! Hij maakt zoveel lawaai! Ik probeer hem de mond te snoeren met zijn speen, maar hij ‘kletst’ er gewoon doorheen. En dan wordt Eef natuurlijk ook wakker!
Kijk, ik ben al geen ochtendmens, maar 5.45 uur…dat trek ik niet! Ik moet er toch al 's nachts uit voor een nachtvoeding (ik zit nu op 120 cc met 3 schepjes, maar dan kijkt meneer kwaad als het binnen 4 slokjes weg is) en dan komt hij ook weer zo vroeg! Honger heeft hij dan dus niet, hij vindt het alleen tijd om wakker te worden. Ik vind het verschrikkelijk! Ik lag woensdag tijdens Dames in de Dop al te pitten! En dan ben ik dus echt moe, want ik smul van dat soort TV!
We wisten het vandaag te rekken tot 06.45 uur, maar ja, dan ben je dus zelf wel wakker om 5.45 uur… Max mee in bed nemen werkt niet, dan mept hij met zijn ongecontroleerde bewegingen steeds in mijn gezicht! Eva kon twee nachten ook niet slapen en lag dus tussen ons in. Daar ben ik niet voor, maar ja, wat moet je dan als je bek-af bent? Ik doe alles voor wat nachtrust! Gelukkig slaapt ze na zo’n nacht ook weer gewoon in haar eigen bed. Maar er eindigt bijna altijd wel een kindje in ons bed zeg maar…waarom slapen ze niet gewoon? Grrr. Eva is later op de dag dan dood-op en vraagt zelf of ze mag gaan slapen…Is toch een teken dat ze niet aan haar rust komt!
Wat doen jullie als jullie kids zo vroeg wakker zijn? Er mee uit gaan (dat vind ik zoooo erg omdat de dag dan ellenlang duurt) of maar laten gillen/kletsen? Nu gaat papa er vaak uit met Max, maar dat trekt hij ook niet heel lang. Max huilt dus niet he, hij roept gewoon van: jippie, ik wil spelen! Maar jongen toch…doe dat NA 07.00 uur graag!
Tips iemand??? Gaaaaaaaaaaaaaaaap
Ah, Eva werd ook nog wakker met zo’n oogje…Zielig he?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gewijzigd door - Rainbow op 11 Mar 2011 14:39:24