A.s zondag

Kaitlyn haar eerste kinderpartijtje heeft…

de moeder waar ik aan vroeg of ze op kaitlyn haar partijtje mocht komen vond dat zo leuk idee dat ze gelijk vroeg of kaitlyn zondag ook kwam hahaha

ben benieuwd ze weet het nog niet,want dan heb ik geen leven deze week hahaha

om 3 uur word ze verwacht en om 5 uur halen leuk hoor

he wat leuk, ja zo zie je maar ze worden al weer groter he .ik hoop dat ze het er reuze naar de zin heeft nou veel plezier kaitlyn

groetjes marielle mama van tanja

Oh, wat leuk voor haar!
Ik weet niet wat de “normale” leeftijd is voor een kinderfeestje eigenlijk.
Volgens mij gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor. En of jij denkt dat je kind er aan toe is of er nog totaal geen behoefte aan heeft enzo.

Voor Kaitlyn alvast veel plezier zondag!!!

Groetjes, mamma van Stephan

nou het was een ramp hoor,we kwamen binnen en ze ziet al die mensen zitten en zegt gelijk mamaa naar huis en begon te huilen…

ben ook maar ff gebleven dacht misschien ff wennen maar nee hoor kaitlyn wou echt naar huis…

nu spreeken ze een keertje af om op woensdag middag samen te gaan spelen,ben benieuwd of ze dat wel wilt,we zien wel.

Ik ging met Lisa ook naar een verjaardagsfeestje, Lisa was nog geen 2. Ze heeft de hele tijd bij me op schoot gezeten of ik moest mee gaan spelen. We zijn na een uurtje alweer naar huis gegaan. Was ze duidelijk nog te klein voor.

Lisa huilt ook altijd als ik haar bij de oppas breng en weg wil gaan. Terwijl ze huppelend naar de oppas toegaat, ze noemt onderweg er naar toe alle namen op van wie er kunnen zijn. Maar zodra we daar binnen komen is het over, dan weet ze dat ik wegga en zij niet. Hopelijk veranderd het straks als ze samen met haar broertje daar blijft.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).