A.s vrijdag

dylan op kamp ga,met de judo

vind het best spannend hoor,normaal slaapt hij wel een nachtje bij oma en dan ben ik blij dat ik hem zie de andere dag…maar nu gaat hij vrijdag avond tot zondag middag

hij heeft er veel zin in,en dat is ook wel heel erg belangrijk,maar mennnnn wat zal het weekend langzaam gaan voor mij hahaha

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

zo dat leuk man .ja moeilijk voor jou bianca ,nou veel gaan knutselen .gaat de tijd snel .is het een speciale weekend training of zo .nou dylan al vast heel veel plezier

groetjes marielle mama van
10-10-01

Sooowww hey, da’s wel spannend inderdaad.
Kan me wel voorstellen dat het weekend voor jou lang gaat duren
Dylan, heel veel plezier!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gaaf zeg Dylan
Heel veel plezier
Ene Bianca het zal best een lang weekend zijn
Jij heel veel sterkte dus om het weekend door te komen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

nou hij is weg pffff valt best wel ff zwaar…zelfs kaitlyn vind het maar niks

hij belde net,omdat hij met iemand mee reed dat hij was aan gekomen en dat ze de bedden op moesten maken hihihi ziet het al helemaal voor me

nou gaan we maar wat leuks verzinnen om het weekend maar snel voorbij te laten gaan

Dylan & Kaitlyn

Ohhh kan me voorstellen joh, pffff raar he?

Nou dylan Véél plezier en bainca sterkte

Groetjes Nathalie & Co

gelukkig dat hij is goed aan gekomen .ja zetten die compie aan en moest meteen aan je denken .hoop dat je wat leuks kan doen .en voor je het weet is dylan de weer sterkte meid.oja was het voor een speciale training of zo ???dat ze op kamp gaan

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b5.lilypie.com/vsyJp2.png" alt=“Lilypie 5th Birthday Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” /></a>

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 26 Aug 2006 13:38:42

Bianca, NOG 1 NACHTJE!!!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

jaaaaaaaaaaa hij is weer thuis,keek de klok vooruit gisteren pffffff

maar hij heb het reuze naar zijn zin gehad,zaterdag lag hij er 3 uur in en ze werden om 7 uur zondag morgen gewekt ivm zwemmen hihiih

dus hij sliep binnen 5 minuten in de auto,ff snel naar oma zijn verhaal verteld en naar huis…lekker gebadderd en pyama aan,heerlijk gegeten en om 18.45 ging hij naar bed,en vanmorgen om 7 uur moets ik hem wakker maken

je ziet dat hij er moe uit ziet hoor pfffffff

maar goed ik heb 2 nachten niet geslapen en maar woelen pffffff…maar goed we hebben het overleefd

Dylan & Kaitlyn

gelukkig .dat hij het leuk heeft gehad .ja gelukkig dat hij weer veilig thuis is .en nu maar weer lekker bij thanken

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

Lilypie 5th Birthday Ticker

Heerlijk dat ie weer terug is en vooral ook dat hij het zo super heeft gehad!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya