dag lieve mamma’s,
Ben even terug gaan lezen en ik lees best wat soortgelijke topics, maar toch vind ik dat ik een nieuwe topic verdien, mn insteek is net wat anders en ik weet niet welk oude topic ik erbij kan halen. Dus…
9 maanden op was vrij duidelijk, maar ik heb toch mn twijfels bij 9 maanden af. Voel me af en aan na vanaf een maand of 6 na de bevalling zowel fysiek als emotioneel ronduit slecht. Ik heb ruim 3 maanden met hoest/ verkoudheidsklachten gelopen, een erg slechte weerstand en heel erg moe. Daarnaast ben ik emotioneel zo enorm labiel. Voor mn zwangerschap eigenlijk nooit last van gehad.
Nora is echt een makkelijk meisje, en van haar geniet ik zo enorm, maar het lijkt vaak wel het enige positieve in mn leven. Mn relatie loopt erg moeizaam , we praten best veel, maar voelen ons allebei niet echt gewaardeerd, seks is niet om over naar huis te schrijven (kwantiteit en kwaliteit) en de dagelijkse communicatie bestaat voornamelijk uit soort van zakelijke overeenkomsten “doe jij dit, doe ik dat”.
Mn werk is niet wat ik wil, ga na de zomer een coachingstraject in om erachter te komen wat ik nou verwacht van de toekomst en wat werk is waar ik gelukkig van zou worden… we zijn benieuwd. Probeer dus wel actie te ondernemen op allerlei vlakken, ook in de relatie trouwens.
Ik heb gewoon het idee overal tekort te schieten, niet aan ieders wensen te kunnen voldoen en daar word ik zooo moe van.
Van mn verjaardag kon ik ook absoluut niet genieten. Maar van Nora word ik wel echt oprecht blij.
Volgens mij is het geen depressie, maar misschien gaat het wel die kant op. Ik weet even niet goed hoe nu verder…
Hoewel het een behoorlijk stuk is, is het een heel korte samenvatting van hoe ik me nu voel.
Is het hormonaal? Komt het door de grote veranderingen? Moet ik naar de dokter? zal ik nog even doorbijten en over drie weken in mn vakantie gewoon genoeg bijkomen om het weer te kunnen handelen? stel ik me nou aan?
Deze vragen spoken heel de dag door mn hoofd, maar ik kom niet echt tot actie, modder maar een beetje aan.
Iemand tips??
Liefs, Liske