Joep is nu dik 9 maanden en heeft nog geen enkele tand!
Ik had verwacht dat hij vroeg tanden zou krijgen want toen hij ongeveer 4,5 maand was begon hij heel erg te kwijlen en te bijten op speeltjes…maar daar blijft het bij!
Ze zullen vast wel komen maar ik ben benieuwd of er moeders zijn die dit herkennen?
9 maanden en nog geen tand te bekennen!
Hallo,
Ik zelf heb daar geen ervaring mee, heb namelijk een kleine van 14 weken.
Maar mn zus die heeft dat wel gehad, haar dochtertje begon pas met tandjes met 11 maanden.
Groetjes mamma van Melissa Joella.
Die van mij hadden met 4 maanden al een tand maar die van mijn vriendin kreeg de eerste net na zijn 1ste verjaardag en is ook nu pas begonnen met wisselen (is inmiddels 8 jaar)
kan dus allemaal hoor. Komt echt vanzelf
Bianca
Als ze op hun 2e verjaardag nog geen enkele tand hebben, dan moet je aan de bel trekken. Voor die tijd is er weinig aan de hand heb ik begrepen. Onze oudste was 9 maanden toen “eindelijk” haar eerste tandje doorkwam.
Groetekes, Sje
Hier ook een meid van 9 maanden zonder een tandje te bekennen!!! Je voelt ze al wel een beetje, maar het zet maar niet door, grrrrrrrrrr!!
hoi,
Hier ook hetzelfde verhaal. Puck was ruim 9 maanden toen de eerste tanden verschenen. Nu 13 maanden oud heeft ze er 4.
Tsja, komt vanzelf wel. Ze kunnen alles ook zonder tanden.
Groetjes
Mijn oudste kind was een maand of 11 toen haar eerste tandjes door kwamen, maar daarna ging het ineens snel. Mijn tweede kind was een maand of 9 toen hij tandjes kreeg. En mijn jongste is nu 11 maand en er is nog geen tand in zijn mond te ontdekken.
Mink was ook “laat”( maand of 9-10) en zoals hierboven al staat, toen kwamen ze achter elkaar! Gewoon afwachten, komt vanzelf goed !
rico had zn eerste tand PRECIES toen ie 6 mnd was, (onder) en zn 2e (onder) 1 week erna. zn 3e tand (boven) had ie PRECIES toen hij 8 mnd was toevallig he, en die andere daarlangs is nu pas door, zo’n 3 weken later
Ja maar het is beter om een bestaand topic over dit onderwerp op te pikken dan een heel nieuw topic starten met dezelfde titel.
Ik ben er eerlijk gezegd wel een voorstander van om bepaalde topics weer gewoon op te pikken. Zo hoeft ook niemand voor de zoveelste keer dezelfde tips en ervaringen te typen.
Als er weer een zoveelste buikkrampjes of spuugbaby-topic wordt geopend, reageer ik al niet eens meer, terwijl ik wel interessante tips heb. Komt gewoon omdat ik het hier al veel te vaak heb moeten typen omdat er steeds nieuwe topics geopend worden.
Kijk als iemand een topic van 2 jaar geleden tevoorschijn tovert om iemand nog een tip te geven die wanhopig iets gevraagd heeft, dat slaat natuurlijk nergens op want dat is inderdaad achterhaald, maar op deze manier gewoon om een eigen ervaring te laten weten, niks mis mee toch?
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 18 Jun 2009 14:30:23
is ook niets mis mee maar vond het zo leuk om te zien staan komt vanzelf goed, mag hopen dat het indd goed is gekomen hahahahaha. en indd af en toe moet je gewoon even zoeken of er al iets van is
Liefs Michelle
joh dat had ik niet eens in de gaten
ik kijk daar ook niet naar als iemand reageerd op een topic van 'n jaar geleden ga ik niet kijken wanneer die topic gestart is, ik neem automatisch aan dat die topic “actief” is
Zoon van een vriendin is nu 11 maand en heeft sinds 2 weken 2 tandjes. Er zijn er nu ook nog gelijk 5 onderweg. Kan ineens heel snel gaan dus.
Bij mijn zoon nog niks te bespeuren.
groetjes
Hoi…
Mijn zoontje van 9.5 maand heeft zelf ook nog geen tanden… ik dacht wel dat hij ze snel zou hebben want bij 4 maanden begonnen er 2 door te komen… deze zijn weer terug gaan schieten en verder helemaal niks… nu kwijlt hij wel alles bij elkaar… dus denk dat ze er binnenkort zullen zijn…
GreetZ