9 maanden en niet rollen of kruipen

Beste mama’s,

Mijn dochterje is bijna 9,5 maand.

Ze kan goed zitten maar ze rolt zich nog altijd niet om, laat staan kruipen.
Als ze op haar rug ligt probeer ik haar te stimuleren met een speeltje maar als ze er niet aan kan dan kijkt ze er niet meer naar. Op haar buik leggen vind ze helemaal niet leuk maar een paar keer per dag probeer ik dat toch te doen.
Ook op haar buik rolt ze niet om.

Ik maak me wel een beetje zorgen. Is dit normaal of heeft nog iemand dit meegemaakt?

En hebben jullie misschien tips voor mij…

Liefs Linda

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi Linda
Ik heb ook een kleine meid van nu 9 maanden die ook alleen maar kon zitten!
en ze deed ook geen enkele poging om te draaien!
maar sinds een paar dagen draait ze af en toe van haar rug naar haar buik, wat ze niet leuk vind want als ze dan op haar buik ligt dan is het “GILLEN”.
Ik zou me nog geen zorgen maken, voor je het weet is het zo ver en dan heb je je handen er vol aan! de een is sneller dan de ander “ja toch”!
onze kleine meisjes doen het gewoon lekker rustig aan! (Hi, Hi )
Trouwens op het cb zeiden ze ook dat het nog helemaal niet erg is als ze nog niet draait! ze is voor de rest toch wel bewegelijk?

Lieve groet,
Monique,

mijn eerste zoontje had dit ook, toen heb ik een gymbal gekocht en hem daar op zn buik opgelegd terwijl ik hem goed vast hield zijn we zo een paar keer per dag gaa oefenen met beetje naar voren en opzij te rollen. Het is moeilijk uit te leggen via internet , ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel ?

Groetjes mama van kevin(6j) en Roan (7mnd).

[img]http://m1.lilypie.com/NBFPp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Erik zat pas echt goed zelfstandig rond de 10 maanden en kroop pas met 13 maanden. Dus je dochtertje heeft nog even…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bedankt voor jullie reacties, nu maak ik mij in ieder geval al minder zorgen.

Voor de rest is ze beweeglijk genoeg dus dan zal de rest hopelijk ook wel komen…

Dan nu nog maar een beetje oefenen haha

Groetjes Linda

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker