Kan iemand mij vertellend wat het 8 maanden sprongetje inhoud??
Geloog dat Max en Romy er wel eens last van kunnen hebben ze zijn anders dan anders daarom.
[/url]
Kan iemand mij vertellend wat het 8 maanden sprongetje inhoud??
Geloog dat Max en Romy er wel eens last van kunnen hebben ze zijn anders dan anders daarom.
[/url]
Gouden tip: koop het oei-ik-groei-boek.
Het is niet te doen om dat hele hoofdstuk hier over te typen. Het oei-ik-groei-boek gaat tot ergens in de 70 weken dus in jouw geval erg de moeite waard om het nog aan te schaffen. Desnoods via marktplaats. Of lenen in de bieb is ook een optie.
Groetekes, Sje
het 'oei ik groei’boek is een absolute aanrader. het kost even wat maar het is het zeker waard. ik heb m zelf nu ook net pas (lindsey zit ook in d’r 8 maandensprong) en ik ben echt superblij met het boek,
liefs,
Rinske
KIjk ook eens op de site oeiikgroei.nl dan zie je wat het boek enzo allemaal inhoudt Ik heb het ook niet hoor lees hier alle ervaringen wel hahahaha
Groetjes Michelle
Rico is ook met zn 8 mnd sprong begonnen
heb helaas weer een deken moeten gebruiken want anders wil hij echt niet slapen dus maar even gedaan want wil m wel wat geborgenheid kunnen bieden tot ie weer wat beter in zn vel zit…of is dit slecht? (deken weghalen zijn we paar dagen geleden mee begonnen beetje te laat aangezien hij toen al bijna in zn sprong zat dus niet echt heeft kunnen wennen)
hij heeft wel een slaapzakje aan maar goed hij is MEER gewend