8 maanden 's nachts wakker

Hallo allemaal,

Ik ben alweer een tijdje niet geweest maar heb het hier zo druk.
Mijn kleine man is nu 8 maanden oud en is voor z’on klein mannetje al vaak en heftig ziek geweest. Het gaat nu met zijn gezondheid stukken beter maar hij slaapt 's nacht niet. Hij gaat om 18.30 uur naar bed word daarna nog elke 4 uur wakker voor een fles en wil dan om 06.30 zijn bedje uit. ik ben nu gewoon helemaal gesloopt door chronisch slaapgebrek. Ik kan ook niet even iemand anders eruit sturen 's nachts omdat ik een paar maanden alleen ben. Ik heb al geprobeerd om minder in de flessen te doen 's nachts maar dan komt hij gewoon 2 uur later weer ook pap in de fles helpt niet. Weet iemand wat ik kan doen zodat mijn zoontje eindelijk gaat doorslapen.

Liefs Suzanne

Mijn kleine man is bijna negen maanden en had dat ook even. T klinkt misschien cliche, maar ik denk dat je echt even een paar nachten moet bikkelen en m moet laten huilen, geen flesjes, niet eruit halen, niks van dat al. Hooguit een aai over zijn bol eventueel speen of wat dan ook, maar niet gaan voeden, dan komt dat in zijn systeempje en dan blijf je bezig. Miisschien komt er een tandje door? daar komen ook behoorlijk slapeloze nachten van, mijn mannetje heeft er inmiddels namelijk al 6. En ik heb ook wat huilnachtjes meegemaakt de afgelopen periode. Als je het echt niet trekt zou k m een klein slokkie water geven. Maar als je even een paar nachtjes bikkelt zal je zien dat het resultaat boekt en je straks weer nachtjes door kan slapen. En hij ook!

Hoi Suzanne,

Mijn dchtertje is net 9 maanden oud.
Zij heeft nu ook last van haar tandjes waardoor ze slecht slaapt.

Maar wat jij zou kunnen proberen, is om een flesje te geven rond 20.00 uur
en van te voren lekker laten baderen, daar slapen ze ook goed van.
Misschien helpt dat.

Groetjes Elouise

Hallo allemaal,

Ik ben alweer een tijdje niet geweest maar heb het hier zo druk.
Mijn kleine man is nu 8 maanden oud en is voor z’on klein mannetje al vaak en heftig ziek geweest. Het gaat nu met zijn gezondheid stukken beter maar hij slaapt 's nacht niet. Hij gaat om 18.30 uur naar bed word daarna nog elke 4 uur wakker voor een fles en wil dan om 06.30 zijn bedje uit. ik ben nu gewoon helemaal gesloopt door chronisch slaapgebrek. Ik kan ook niet even iemand anders eruit sturen 's nachts omdat ik een paar maanden alleen ben. Ik heb al geprobeerd om minder in de flessen te doen 's nachts maar dan komt hij gewoon 2 uur later weer ook pap in de fles helpt niet. Weet iemand wat ik kan doen zodat mijn zoontje eindelijk gaat doorslapen.

Liefs Suzanne

[/quote]