7 weken zwanger

Als je ongeveer 7 a 8 weken zwanger bent,moet je dan wat hards voelen in je buik ? Of voel je nog niks.Want mijn buik voelt nog vrij zacht aan.Zoniet vanaf wanneer begin je dan wat te voelen?Weet iemand hier antwoord op?Alvast bedankt.

groetjes Maria

Wat bedoel je met iets hards voelen in je buik, de baby of je baarmoeder?
7 a 8 weken is nog maar zo kort en zeker bij een eerste zwangerschap kan dat volgens mij nog wel ff duren. Maar voor iedereen is dat natuurlijk heel anders.
Waar je bij de een met 12 weken een buikje ziet, zie je bij de ander misschien nix. Er zijn ook al mensen die dan hun eigen broeken niet meer aankunnen.

Als je twijfelt gewoon contact opnemen met de huisarts.

Groetjes Miriam

hoi maria,

7 a 8 weken is inderdaad erg vroeg en volgens mij voel je dan nog niks tenminste dat had ik met mij zwangerschappen niet.
ik voelde echt mijn buik dikker worden met ongeveer 17 weken.
dus je hoeft je denk ik geen zorgen te maken en mog je dat wel doen inderdaad ff bellen.

groetjes sandy

Met 7 a 8 weken voel je vaak nog niks behalve dat je wat zwangerschaps verschijnselen kan hebben, het kindje voelen is echt bij iedereen anders de 1 vroeg met 17 weken en de ander pas met 25 weken zeker met het eerste kindje voel je het later kan maar hoeft niet. 7 a 8 weken is echt te vroeg om echt iets te voelen…

veel veel succes Tries

Hoi Maria,

Mijn ervaringen zijn dat je met 7 a 8 weken ook nog helemaal niks voelt. Wél had ik inderdaad al vrij vroeg last van zwangerschapsverschijnselen. Vanaf week 6 had ik al verschrikkelijk veel last van maagpijn + misselijkheid. Stephan voelde ik voor het eerst toen ik bijna 17 weken zwanger was. Dit was mijn eerste (voldragen) zwangerschap. Maar ik heb inderdaad ook gehoord dat je bij een eerste kindje pas met 24 weken wat voelt ofzo. Dat schijnt inderdaad heel verschillend te zijn.
I.v.m. twee eerdere zwangerschappen (die misgelopen zijn) hebben wij veel echo’s gezien. Ook in een heel vroeg stadium (al met 2 weken zwangerschap). Wat ik zo super-mooi vind is dat met 6 weken het hartje al klopt! Als je dan ziet op de echo hoe klein het nog maar is! Echt een wonder!

Ik wens je een heel goede en fijne zwangerschap toe. Geniet ervan!!

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan, 20 maanden)

k kom net van de dokter en ik ben ook zeven weken en volgens mij hoeft dat niet want het is nog erg jong.k ben alleen misselijk maar voor de rest is er niet veel aan de hand groetjes yolly

'K denk dat Maria16 inmiddels al een peutertje heeft rondlopen in huis (aangezien dit topic van 3,5 jaar geleden is )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 18 Sep 2006 01:05:21