7 weekjes zwanger

Hallo iedereen,

ik ben 18 jaar en nu 7 weken zwanger, ik ben nu al heel erg misselijk en buikpijn enz (ook vanwege stress) ik heb geen contact tot nauwelijks met mijn ouders ivm dat ze mijn relatie en vriend niet goed keuren (het is gewoon een nederlander). hoe kan ik dit het beste vertellen aan mijn ouders, en is het normaal dat ik nu al misselijk ben enz?

groetjes

reina de zenuwachtige tienermoeder

Scar:’’ hij geeft het toe…moordenaar… ooh simba je zit weer eens in de knoei… maar deze keer komt pappie je niet helpen…’’

Allereerst: welkom op de site.

Is het een ‘geplande’ zwangerschap of kwam het nogal onverwacht?

Al vanaf het begin kun je last hebben van misselijkheid, omdat je lichaam dan al het zwangerschapshormoon HCG aanmaakt. Dus da’s volkomen normaal.

Stress is niet goed voor je kindje, dus dat zul je zoveel mogelijk moeten zien te vermijden. Ik begrijp dat je het je ouders wel wilt vertellen, ook al heb je geen tot nauwelijks contact met hen? Dan zou ik het gewoon vertellen. Kort en krachtig. Ik zou er niet te veel van verwachten verder.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hoi welkom hier, vervelend dat je zo misselijk bent en dat je geen manier weet om het aan je ouders te vertellen

wat betreft je onderschriften en je profiel foto, die vind ik niet echt bij ikkeben passen en wil je vragen die aan te passen

quote:
Scar:'' hij geeft het toe..moordenaar.. ooh simba je zit weer eens in de knoei.. maar deze keer komt pappie je niet helpen..''
??? Ik snap wel waar je deze vandaan haalt, maar inderdaad niet geschikt als onderschrift.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik ben vanaf 6 weken tot 12 weken heel misselijk geweest van Morgan. Gemberthee en pepermuntthee willen nog wel eens helpen.

Enne om de stress weg te halen zou ik het toch maar zo snel mogelijk aan je ouders proberen te vertellen. Desnoods samen met je vriend. Ook al zijn ze niet blij je bent die druk kwijt. Enne als je vriend 75% onvruchtbaar is kan ik me goed voorstellen dat jullie erg blij zijn.

Gefeliciteerd.

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Moeilijke situatie als je bijna geen contact met je ouders hebt. Zou toch samen met je vriend bij ze langsgaan. Het nieuws vertellen en kijken hoe ze hierop reageren. Ook al zijn ze afwijzend, jij hebt dan in ieder geval je best gedaan door ze het nieuws te vertellen.

Misselijkheid hoort er helaas bij. Toen ik zwanger was van Tim begon de misselijkheid bij 6 weken en was na 4 maanden over.

Succes en ik hoop dat je ondanks alles wel lekker van je zwangerschap kan genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Gefeliciteerd dan met je zwangerschap! En anders maar alleen naar je ouders om het te vertellen. Dan heb je dat maar gehad en is die druk van je schouders.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Vreemd. Hoe kan je moeder jouw vriend nu al ‘haten’ en de ‘hersenen inslaan’ als ze hem nog nooit heeft gezien? Dat snap ik niet?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Tja dan wordt het alleen langsgaan of je ouders opbellen/emailen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Idd alleen naar je ouders gaan en rustig de situatie uitleggen lijkt mij.

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat je die stress kwijt bent das alleen maar beter voor jou en de baby enne de rest tja time will tell zeggen ze wel eens.

Groetjes,

Michèle