7 mnd, ineens voor t slapen veel huilen!

Hallo,

Ons dochtertje is ove 4 dagen 7 maanden. Eerder was het zo 's avonds voo rhet slapen een fles kreeg en daarbij al in slaap viel of slaperig werd. Dan in bedje leggen en niks aan de hand. Rond 19.00u naar bed en rond 07.30u weer wakker.
Sinds een weekje is het zo dat zij met de laatste fles slaperig wordt, in mijn armen al in slaap valt maar als ik haar in bedje leg, zij begint te huilen en niet meer stopt (tenzij ik haar op pak) Hebben haar door laten huilen, maar dan huilt ze zich helemaal overstuur, dat wil ik ook niet. Dan blijft ze gerust een uur huilen.
Overdag valt ze 9 van de 10 keer zo in slaap zonder te huilen. Alleen 's avonds dus niet meer. Ze drinkt dan goed, dus dat is het ook niet.
Kan het een vorm van verlatingsangst zijn? Deze leeftijd? Maar als ik in haar kamertjes blijf zonder haar op te pakken, blijft ze ook huilen, en beneden in de box ook (al vanalles geprobeert)

Waarschijnlijk is het gewoon even een ‘fase’ maar ben toch benieuwd of anderen dit herkennen en daar misschien wat advies over kunnen geven

Alvast bedankt!!!

Groetjes Carlijn

Volgens mij komt er nu ook weer een sprong aan (Oei ik groei-boek). Zie ook het topic hierover in mama’s hoekje. Tijdens een sprong leren de kleintjes nieuwe dingen en kunnen ze aanhankelijker en humeuriger zijn. Merel had dit rond die tijd ook. Ik liet haar meestal een tijdje huilen. Ik ging wel kijken (meestal na een kwartier/half uur) en vaak was het na een aantal dagen over.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker