7 meter onder water

dat moet dylan doen om af te kunnen zwemmen

maar hij vind dat toch wel een beetje eng en mag nu met andere 4 kindjes niet proefzwemmen vind het best wel sneu

want het kindje dat met ons op dinsdag mee rijd mag wel proefzwemmen
en nu heeft dylan zoiets van dan ga ik er volgende keer oook niet meer heen,want koen heeft dan diploma b en hoef niet meer en dan moet dylan alleen

en het was afgelopen dinsdag al zo zielig moesten ze met kleren zwemmen lange broek en shirt en schoenen,nou hij verzoop zowat echt zwaar hoor dat b zwemmen,
ze moeten duiken en 7 meter onder water zwemmen en dan nog zo 4 slagen onder een mat door.en met kleren aan watertrappen

was dit vroeger ook zo zwaar kan het me niet meer herinneren hoor.

groetjes bianca

ja dat was vroeger ook zo zwaar maar geloof toch wel dat toen al een jaar of 7/8 was en met schoolzwemmen mijn diplama b heb gehaald, kon het ook niet 7 meter onder water zwemmen, had gelukkig een coulante meester die het me 5 keer heeft overlaten zwemmen

Kussies

jeetje kim bij jou ook ik was dus ook de pispaal om het zomaar te noemen werd elke keer eruit gehaald met de woorden kijjk zo hoord het dus niet whaaaaaaaaaa dat is me dus wel bijgebleven he.

armanda,

bij ons is het wel met kleren zwemmen met a maar met korte broek en thirt maar nu moeten ze lange broek en shirt met lange mouwen en schoenen heel zwaar maar zag sommige met waterschoenen nou die doe ik dan ook he nu de volgende keer.

en dat oefenen dylan vertrouwd mij niet hahahaha klinkt raar maar hij denk dat ik hem laat verzuipen,maar misschien komt het dat ik zelf geen water mens bent en dat hij het aanvoelt maar met zijn vader wilt hij wel en die is ook een waterrat en heeft toen die tijd ook alle diploma’s en de rest erom heen gehaald.

dus ja we wachten wel af ik betaal tot mei een leskaart en dan stoppen we hebben we afgesproken en doen we lessen met school zwemmen en dan kijken we of het hem wel lukt.

groetjes bianca

Hahahah moet toch een beetje om al die verhalen lachen hoor. Ik ben dus miss waterrat hahaha. Erg he. Vroeger was het ook al zo zwaar ja. Met B moest je idd 7 meter onder water zwemmen. Ik was toen 6 jaar. Aangezien wij pal naast het Valleikanaal woonden (en wij er nu ook weer heeeeel dichtbij wonen toevallig), moest ik vroeg op zwemles. En ik wilde graag mijn diploma’s halen, zodat ik ook met mijn grote broer en zus in de zomer in het diepe mocht zwemmen (buitenbad was paar straten verderop), dus was enorm gemotiveerd hahaha. Wij hadden les in een 25 meter bad. Als je bij de 7 meter was, had je een streep op de grond, maar als je naar links keek, zag je ook een trapje, om de kant op te gaan. Ik keek dus altijd maar naar het trapje. Om vervolgens boven water te komen. Afijn, ik moest afzwemmen, mijn zus was mee en mijn moeder ook. Die zaten dus te kijken aan de kant. Ik spring water in, ga onder water en nét toen ik dus bij het trapje zwom keek ik (dom) naar rechts… Zwom gewoon verder onder water, niet doorhebbend dat ik de 7 meter al gehaald had. Intussen kreeg ik al een beetje ademnood en als je kon zweten onder water, dan zweette ik hoor!! Want wáár was die stomme trap nou toch gebleven??? Hahaha. Nou dan haal ik mijn B maar niet, dacht ik nog… Kom ik dus hijgend boven water, krijg ik een giga applaus joh! Van alle mensen die keken bij hun kinderen enzo. Bleek nou? Was ik helemaal tot het eind onder water gezwommen hahahahhaa. Wat beslist mijn bedoeling niet geweest is. Mijn zus moet nog lachen om mijn moeder, die had het niet meer van angst, was al naar de badjuf gaan roepen dat ik vast verdronk hahahhaa. Ik heb het diploma toch nog gehaald dus hahahaha.

Hebben jullie ook nog van die leuke verhalen over jezelf?

Enne…het komt vast goed hoor met het zwemmen, lukt het nu niet, lukt het de volgende keer wel, daar hoeft ie zich niet voor te schamen hoor.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

hoi monique

ik schaa m me niet hoor maar vind het zo sneu voor hem he,

met a was hij ook al met een andere kindje wat niet mocht afzwemmen en nu weer met zijn vriendje van school.

maar wel eluk om te lezen hoe jij b heb gehaald,ik weet mijn zwemervaringen niet meer

denk te slechte tijd gehad daar en dan wil je het gewoon vergeten haha

maar we wachten af we hebben lekker een weekje vrij en gaan van de week denk ik maar ff zwemmen net zei hij nog nee wil met papa dus we kijken wel

groetjes bianca

gisteren is het hem bijna gelukt

ze zwemmen in de breedte dus dat is dan 3 zwarte streppen en hij kwam tot de 2e nou ik kan zeggen dat ik nu toch wel even trotst bent hoor.

hij zei in de vakantie al mama ik vind het eb=ng en ben bang,dus ik had al met hans besproken van of nu stoppen of 1 maand nog proberen.

maar gisteren zei hij weer dat hij het eng en bang was,dus ik had me voor genomen om donderdag a.s geen nieuwe les kaart te gaan kopen en hem dan maar op school zijn b laten halen.

maar hij kwam gisteren thuis vriendjes mama reed dit keer en vol trots vertelde zei al dat hij tot de 2e streep was gezwommen en ineens onder het eten begon hans er over en hij zei ben niet meer bang hoor als dit alles is hihihi

dus we gaan maar door nu he,dus wie weet toch nog 1 kaart want zijn vriendje mag zaterdag al proefzwemmen dus ik hoop als dylan door zet de volgende maand ook.

groetjes bianca

ooh spannend is dat het

ja wat jij bedoelt is het 3 stapen zwemmen ofzo het a,b,c dan doen ze alles in enen tot ze 3 diploma’s hebben

dat s hier ook zo maar waar dylan zwemt niet dat is de oude manier duseerst a dan b en niet alles in enen

want het schijnt bij a ook borstcrol gegeven te worden haha

groetjes bianca

ja die ring heb ik ook gehoord maar dat deden ze niet bij dylan die doet het oude systeem nog maar maak niet uit we zijn weer op de goede weg met hem

en idd goed dat je het gevraagd heb met zijn oren

suc6 zaterdag

groetjes bianca