7,5 maand

Wie weet wanneer je weer van voedingspatroon moet veranderen?
Wij zitten nu op een schema van:
boterham en fles of alleen papfles
fruit
boterham met fles
liga en drinken
avondeten +klein danoontje
avond papfles

Nu gaat dit prima dus wil het nog niet veranderen, maar ben nu benieuwd wanneer je weer een fles mag weg laten en welke fles dat dan wordt?
En nog een vraag op deze leeftijd mogen ze toch eigenlijk alles eten behalve honing?

groetjes

Dat is meestal met 9 maanden dan gaat de avondfels eraf en wordt vervangen door een toetje.

Maar dat krijgt ze al
Je zou dan het toetje wat op kunnen voeren.
Dylano krijgt meestal ook nog wat drinken voor hij naar bed gaat mar er zijn er genoeg die dat niet doen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Het schema ziet er goed uit hoor!
Wij hebben met Seth nog bijna hetzelfde schema (hij is 13 maanden), alleen krijgt hij geen fles meer voor hijnaar bed gaat, maar wij eten om half 6 en om 18.15 krijgt hij een beetje yoghurt, en 18.30 gaat hij naar bed.

Tot 1 jaar moet je nog zuinig zijn met zout en suiker. Verder liefst geen pindakaas, koolsoorten, ui en prei.
Iemand nog aanvullingen?

Liefs, Anne

hallo

Nu wil ik je niet persoonlijk aanvallen. Het is toch wel raar hoevaak de vraag gesteld word wanneer er een fles afmag!!
Het is toch echt de bedoeling dat ze hun hele leven blijven drinken alleen de beker varanderd, Mijn zoon van 6 jaar drinkt bij iedere boterham en tussendoor en ook voordat ie naar bed gaat. Nogmaals ik val niemand aan hoor! vind het alleen altijd een vreemde vraag, voor mijn gevoel hoeven ze geen drinken als ze geen dorst hebben op dat tijdstip.

gr georgina

Het gaat hier om de vraag van flesvoeding, iedereen snapt wel dat je blijft drinken ja.

Liefs Michelle

tuurlijk begrijp ik dat wel beste michelle, de vraag word altijd zo vreemd gesteld begrijp je beetje wat ik bedoel?

gr georgina

Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar denk ook dat het logisch is dat het om een flesvoeding gaat.

Liefs Michelle