6e ziekte!

Hallo allemaal

Eva is t weekend flink ziek geweest en was vandaag voor t laatst koortsvrij. Het gekke was dat ze op een loopneus na eigenlijk niet ergens anders nog last van had, geen diarree of overgeven (ja een keertje een heel klein beetje) of hoesten of iets. Vanavond ging Paul dr luier verschonen en nu zit ze ineens onder de roze vlekjes, die weggaan als we erop drukken. Ik denk dus dat ze de 6e ziekte heeft gehad…Wat denken jullie?

Groetjes, Els

Ps ze was vandaag ondanks koortsvrij toch nog wel erg huilerig en hangerig…

kan ook koorts uitslag zijn…

Tries

Lucas heeft een paar maanden geleden de 6e ziekte gehad. Had eerst een paar dagen koorts en toen inderdaad vlekjes. Een beetje verspreid over het hele lichaam.
Zou dus best kunnen dat het de zesde ziekte is.
Anders gewoon even de huisarts bellen. Dan weet je het zeker.

Groetjes Miriam

kijk eens op kok daar staat wat over die ziektes

Kussies

hahaha het staat hier (op ikkeben dus, onder kids), enne ik weet eigenlijk wel zeker dat t de 6e ziekte is, met koortsuitslag komt de uitslag tegelijk met de koorts en niet en dagje later. Zal morgen anders ff cb bellen, maar ze kreeg het nu echt op die plekken die ook op verschillende sites staan.

Groetjes, Els

lekkere muts ben ik dan

Kussies

beterschap voor eva.

hoe je het beschrijft lijkt het erop ja ook dylan en kaitlyn hebben het gehad.

nou sterkte en een dikke knuf voor eva

groetjes bianca

koortsuitslag is een reactie van de warmte dus dit kan wel degelijk de volgende dag komen juist bijna nooit de zelfde dag.

Ja heb t nog eens nagevraagd en het is de 6e ziekte, ach ze kan t maar gehad hebben, ze is nog wel wat gammel, en overal op dr lijfje vlekken maar gelukkig zal t snel over gaan

Groetjes, Els

Veronica is ook ziek op het moment. Vandaag geworden en oei wat gaat die temperatuur bij die kleintjes vlot omhoog he. Trouwens om nog ff op koorts uitslag terug te komen. Ik heb dat dus ook! Maar krijg het dan 1 a 2 dagen later pas. Tegen woordig een stuk minder gelukkig, ik leek weleens dracula, kreeg er nl ook nog rooddoorlopen ogen bij hihi.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo