67 jaar (!) en zwanger

Wat is jullie mening hier nou over?

Het is een Roemeense vrouw en ze is zwanger van een tweeling.
Voor zover ik weet (en aanneem) is het niet via natuurlijke weg gegaan.

Ben errug benieuwd naar jullie mening!

(die van mij is duidelijk, by the way )

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 04 Jan 2005 22:16:23

pf die van mij ook… echt niet nooit zal ik zoiets goedkeuren

groetjes Kim, mama van

en

ja zag het gisteren op het nieus.

Ik vind het van de zotte !!! Das duidelijk he hahahaha.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Echt belachelijk!!
67 jaar en zwanger!!!
Niet over de risico’s nagedacht of zo!!
Nee geen woorden voor, ik vind het zielig voor de kinderen!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Ik vind het dus ook absoluut niet kunnen.
Echt, NO WAY!

Ik vind het egoistisch om alleen maar aan jezelf te denken en niet aan de nog ongeboren kinderen.
Sorry hoor, maar wat moeten die met een moeder van 67?

Er zullen in de wereld ongetwijfeld kids zijn die worden opgevoed door hun oma, om wat voor reden dan ook.
Dat zal helaas ook weleens nodig zijn (omdat de ouders bijv. zijn verongelukt o.i.d. )

Maar om BEWUST een kind te “nemen” (in dit geval) op de 67-ste???
Ik vind het echt véél te ver gaan…

Groetjes, mamma van Stephan

P.S.
O ja, die a.s. moeder noemde als argument (of verontschuldiging misschien?) dat de mensen in haar familie over het algemeen een hoge leeftijd bereiken…(???)
Alsof dat een garantie is dat je zélf ook heel erg oud wordt.
En dan nog, wat moet je op je 82-ste met twee pubers???

Gewijzigd door - Bieb op 05 Jan 2005 08:54:55

Nou zeg,

Ik denk dat ik blij ben dat ik niet meer menstrueer ( Ja sorry hoor).
En we mogen wel blij zijn dat we die leeftijd tegenwoordig halen. Want als je de kranten leest. Veel jonge mensen. Niet aan denken.

Ik hoop dat ik dan oma ben (hihihi) op die leeftijd.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ik hoop dat ik op zo`n leeftijd lekker kan gaan genieten van mijn oudere dagen en allemaal leuke dingen kan gaan doen met bv onze kleinkinderen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Poeh, mijn eerste reaktie was ook: dat zou niet mogen! Dat kind is wees voordat ie het weet. Wil ze zelf haar kind niet zien opgroeien? En denkt ze dat ze de eerste 20 jaar, dus tot haar 87e is zodanige condititie blijft dat ze een eventueel opstandige puber ‘de baas’ kan?

Aan de andere kant… Ik weet hoe heerlijk het moedergevoel is en ik zou niet weten wat ik zou doen als ik een kinderwens op die leeftijd had en mij die kans werd geboden. Ik neem aan dat ze de voor-en nadelen goed tegen elkaar hebben afgewogen. Althans, dat hoop ik!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Ik wist niet wat ik las
Niet normaal vind ik het
Op die leeftijd moet je toch lekker genieten van kleinkinderen en dingen doen die je nog graag wilt doen
Ik vind het dus belachelijk
Groetjes van Heleen mama van Robin

Mijn reactie. Belachelijk en ook wat “egoistisch” De kans is namelijk erg groot dat de kleine op zeer jonge leeftijd zijn moeder kwijtraakt. Daarnaast is de vraag of ze de drukte die kinderen (de mijne in ieder geval wel) meebrengen fysiek lang aankan. Nou ja. Ik denk dat de natuur er niet voor niets voor zorgt dat je op later leeftijd niet meer zwanger kunt worden op de natuurlijke manier en vind dan ook dat je op de leeftijd geen vruchtbaarheidsbehandeling hoort te krijgen.

Groetjes,

Marijke, mama van Bas (18-12-01)en Wendy (11-06-04)

te gek voor woorden.
die moeder kan als ze het kindje heeft elk moment dood gaan,want ze heeft de leeftijd van 67.
Wie moet het kindje dan opvoeden?
gewoon zielig voor het kind.
diep triest om zoiets in je hoofd te halen daar had ze 30 jaar geleden mee moeten beginnen als ze nog een kindje wou.

Groetjes Bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.